آمادگی بانک اقتصاد نوین برای تامین مالی طرح های پیشران پتروشیمی

آمادگی بانک اقتصاد نوین برای تامین مالی طرح های پیشران پتروشیمی
(سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰) ۱۳:۱۵

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با اشاره به عملکرد یک سال گذشته این نهاد بانکی در ارائه تسهیلات و مشارکت های مالی با صنایع بزرگ و کوچک گفت: این بانک مشارکت در تامین مالی طرح های پیشران منطقه ویژه واقتصادی پتروشیمی را دارد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، علیرضا بلگوری در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار داشت: این بانک از زیر مجموعه های مختلف و کارآمد منابع مالی سرمایه‌ گذاری در حوزه صنعت پتروشیمی برخوردار است که زنجیره کاملی از خدمات بانکی، مالی، بازار سرمایه و بیمه را در بر می‌گیرد.

وی عملکرد بانک اقتصاد نوین برای ارائه خدمات در حوزه صنعت پتروشیمی و نفت را طی ۲ سال اخیر نسبت به دیگر بانک های کشور قابل قبول عنوان کرد و ادامه داد: این بانک در زمینه ال سی داخلی، خدمات متنوعی به سرمایه گذاران ارائه کرده است.

بلگوری افزود: در همین راستا، حضور بانک اقتصاد نوین برای ارائه زنجیره کامل خدمات خود به صنعت پتروشیمی، خواستار حضور جهت ارایه خدمات بانکی درمنطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است و
بانک ها یکی از چارچوب های توسعه سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی هستند

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در این نشت اظهارکرد:؛ بانک ها به عنوان نهادهای مالی، قسمتی از چارچوب سرمایه گذاری هستند که می توانند در صنعت پتروشیمی به ویژه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نقش آفرین باشند. افزود: این سازمان از حضور نهادهای بانکی توسعه یافته و دارای زنجیره کامل خدمات قابل ارائه به منظور حضور در منطقه استقبال می کند.

وی از بانک اقتصاد نوین به عنوان یکی از نهادهای بانکی موفق در کشور نام برد و گفت: این بانک از ظرفیت و توانایی لازم برای ارائه خدمات مطلوب به صنعت برخوردار است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بابیان اینکه طی سالهای اخیر رقابت سازنده ای بین بانک های کشور برای ارائه خدمات به صنعت پتروشیمی ایجاد شده است گفت: انتظار می رود که تا پیش از این، بانک های خصوصی نیز در این حوزه فعالانه ورود کنند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با تاکید بر اینکه، بانک ها بخصوص بانک های خصوصی در تحقق راهبرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ایجاد صنایع پیشران و تکمیل زنجیره ارزش بسیار تاثیرگذار خواهند بود گفت: انتظار می رود که بانک ها با همکاری که خواهند داشت، به منظور حمایت از سرمایه گذاران، بسته ها و مشوق های مناسبی را برای تسهیل در اجرای پروژه ها ارائه کنند.

تعداد بازدید : ۷۳۶