جانمایی غرفه گذاران پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آغاز شد

جانمایی غرفه گذاران پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آغاز شد
(یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰) ۱۰:۰۰

صبح امروز (یکشنبه 26 دی ماه ) جانمایی غرفه گذاران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست آغاز شد.

به گزارش نیپنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست؛ اولین گروهی که ساعت 10 صبح الی 17 عصر امروز امکان انتخاب محل غرفه های خود را در سالن های نمایشگاه به صورت اینترنتی و آنلاین پیدا کردند، گروه کالایی مواد اولیه و خدمات فنی و مهندسی هستند.

 

جانمایی گروه های کالایی در پانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست طبق جدول زمان بندی زیر انجام می شود:



گروه کالایی

سالن

تاریخ جانمایی

مواد اولیه و خدمات فنی و مهندسی

40-40A-38-38A

یکشنبه 26 بهمن 1400

ماشین آلات و تجهیزات

35-38B

دوشنبه 27 بهمن 1400

محصولات پیش ساخته و
ساخته شده

44A-44B-31A-41-41B-31B

سه شنبه 28 بهمن 1400

 

 

-مشارکت کنندگان باید به نکات ذیل دقت و توجه نمایند:


1. پیش از شروع جانمایی لطفا راهنمای جانمایی را به دقت مطالعه نمایید.


2.در این دوره نمایشگاه با توجه به حجم بالای درخواست ها و محدودیت فضای موجود صرفا امکان انتخاب یک غرفه وجود دارد.


3.  مشارکت کنندگان از زمان ثبت غرفه و ورود به مرحله فرم های قانونی24  ساعت فرصت دارند فرم های قانونی را تکمیل نمایند، در غیر اینصورت به صورت اتوماتیک غرفه انتخاب شده آزاد می شود و در اختیار سایر متقاضیان قرار می گیرد.


4. متقاضیان 48 ساعت فرصت دارند هزینه غرفه رزرو شده ( شامل دو بخش هزینه جانمایی و هزینه خدمات عمومی) را پرداخت نمایند. پس از گذشت این زمان، در صورت عدم پرداخت هزینه، غرفه انتخاب شده آزاد می شود.


5.در فرایند جانمایی انتخاب غرفه و انتقال به سبد خرید به معنی نهایی شدن رزرو غرفه نیست و پس از "ثبت خرید" رزرو شما قطعی می شود. بنابراین امکان دارد چند مخاطب به صورت همزمان یک غرفه را به سبد خود اضافه کنند، اما غرفه به نام شرکتی که زودتر دکمه ثبت را بزند رزرو خواهد شد.


6. برای اطلاع از آخرین وضعیت سالن، دکمه ای در نقشه جانمایی تعبیه شده است به عنوان " به روزرسانی نقشه" که با زدن آن نقشه به روز می شود و شما می توانید آخرین وضع رزرو سالن را در هر لحظه مشاهده فرمایید.


7. دقت فرمایید براساس برنامه ریزی انجام شده با هر نام کاربری صرفا از یک رایانه می توان نسبت به ورود به سامانه و رزرو غرفه اقدام نمود و امکان تغییر رایانه در میانه روند ثبت نام وجود ندارد. بنابراین از دستگاهی که نسبت به کیفیت اتصال مناسب به اینترنت آن مطمئن هستید استفاده نمایید.

 

 

 

 

تعداد بازدید : ۱,۰۹۰