پیشرفت طرح GTPP اسلام آباد غرب به 6 درصد رسید

پیشرفت طرح GTPP اسلام آباد غرب به 6 درصد رسید
(چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰) ۱۱:۵۷

مجری طرح GTPP اسلام آباد غرب گفت: عملیات اجرایی ساخت طرح GTPP اسلام آباد غرب به عنوان نخستین پروژه توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از خصوصی سازی، به پیشرفت 6درصدی رسید.

سیدعبدالعظیم پلاسعیدی مجری طرح GTPP اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده روند ساخت طرح زنجیره پلیمر اسلام آباد غرب از شتاب مطلوبی برخوردار است و با توجه به این که بر اساس برنامه باید به 5.8درصد پیشرفت طرح دست می یافتیم با 6درصد پیشرفت از برنامه نیز جلوتر هستیم.

وی افزود: پیشرفت تولید مدارک مهندسی این طرح ملی ، برپایه دانش شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به بیش از 40درصد رسیده است و فرایند خرید تجهیزات ایرانی طرح نیز آغاز شده و دریک ماه گذشته 1500 تن ورق مخازن متانول ازسوی سازندگان ایرانی تحویل سایت شده است.

پلا سعیدی ادامه داد: عملیات بتن ریزی فونداسیون رینگ مخازن 75 هزارمتر مکعبی طرح زنجیره ارزش تولید پلی پروپیلن از گاز طبیعی در پتروشیمی اسلام آباد غرب با حجم 1600مترمکعب به پایان رسیده است و عملیات نصب مخازن 75 هزار مترمکعبی از هفته آینده اغاز خواهد شد.

وی با بیان این که سازه های اصلی خطوط ارتباطی میان واحد ها در مرحله اجرای فونداسیون است گفت: حدود 400 مترمکعب بتون ریزی اتاق کنترل انجام شده است و روند ساخت طرح GTPP اسلام آباد با نظارت کامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال انجام است.

مجری شرکت صنایع پتروشیمی اسلام آباد غرب اظهارکرد: قیمت مناسب، کیفیت بالا و برنامه زمان بندی منظم به عنوان 3 اصل مهم برای ساخت این طرح مورد توجه ویژه ای قرار دارد.

وی با اشاره به استفاده از نیروهای بومی برای ساخت این طرح گفت: بیش از300 نفردر سایت اسلام اباد غرب مشغول به کار هستند که 90درصد آنها از نیروهای بومی استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب هستند و باید بر این نکته تاکید کرد که از زمان شروع طرح تاکنون 471.466 نفر ساعت کار بدون حادثه به ثبت رسیده است.

تعداد بازدید : ۲,۸۱۹