مراسم معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی مروارید برگزار شد

مراسم معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی مروارید برگزار شد
(دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰) ۱۸:۰۰

مراسم معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی مروارید، با حضور مرضیه شاهدایی مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ و رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی مروارید برگزار شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید؛ در این آیین مرضیه شاهدایی، رئیس هیئت مدیره پتروشیمی مروارید ضمن تشکر از زحمات مهندس صادقیان به عنوان مدیر عامل پیشین این پتروشیمی، اظهارکرد: مهندس قربان فردی کارآمد، متخصص و با تجربه در صنعت پتروشیمی است که سابقه درخشان در مدیریت این صنعت را نیز دارا  است.

مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ افزودد شرکت پتروشیمی مروارید نیروهای متخصص و توانمندی در اختیار دارد که با درایت ، دانش و جدیت در کار توانسته اند موجب هم افزایی و افزایش تولید در مجتمع پتروشیمی مروارید شوند.

سهراب قربان مدیر عامل پتروشمی مروارید نیز در ادامه این آیین ضمن تشکر از اعتماد هیئت مدیره به ایشان برای مدیریت پتروشیمی مروارید، به اولویت های کاری و دیدگاه های خود در پتروشیمی مروارید پرداخته و عنوان داشتند با توجه به نقاط قوت این شرکت، روند رو به رشد و تعالی در پیش خواهیم داشت.

در ادامه مهندس حقی سرپرست مجتمع، ضمن خیر مقدم به خانم مهندس شاهدایی و مهندس قربان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تولید مجتمع ، از طرف کارکنان شرکت پتروشیمی مروارید انتخاب مهندس قربان را به عنوان مدیر عامل به ایشان تبریک گفته و برای ایشان آروزی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است با پایان یافتن آیین معارفه، خانم مهندس شاهدایی به همراه مهندس قربان و جمعی از مدیران و روئسای شرکت پتروشیمی مروارید از مجتمع بازدید کردند.

تعداد بازدید : ۵,۰۰۹