دریافت تندیس طلایی نشان استاندارد و کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان در سال 1400

دریافت تندیس طلایی نشان استاندارد و کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان در سال 1400
(پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۰۵

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برای پنجمین بار موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر واحد نمونه استاندارد استان کرمانشاه شد.

به گزارش  نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه؛ در مراسم اهداء تندیس واحد نمونه استاندارد که با حضور مهندس نیازی مدیرکل اداره استاندارد استان کرمانشاه و مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه و جمعی از مدیران هر دو مجموعه در محل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد؛ مهندس نیازی مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه ضمن تبریک به کارکنان پرتلاش و متعهد این شرکت که با سعی مثال زدنی خود توانستند اسباب انتخاب این مجموعه را به عنوان واحد نمونه کیفی استاندار استان ایجاد کنند؛ شاخص های ارزیابی واحدهای نمونه را از سوی سازمان استاندارد بسیار سختگیرانه برشمرد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به این انتخاب؛ موفقیت کسب شده از سوی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه را یک افتخار برای کارکنان این مجموعه و همچنین یک موفقیت برای سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه دانست.

محمودرضا نیازی خطاب به حاضران در جلسه اعلام نمود؛ شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بر اساس ممیزی سختگیرانه ارزیابان سازمان استاندارد؛ تمام امتیازات لازم را برای کسب واحد نمونه دارا می باشد و اظهار امیدواری نمود که این واحد نمونه به جایگاه واقعی خود که همانا واحد نمونه ملی است دست یابد.

در ادامه این مراسم مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه ضمن خیرمقدم به مدیران و کارشناسان اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی و قدردانی از تلاش بی وقفه خانواده بزرگ استاندارد، افزود: نهادینه کردن فرهنگ استاندارد و رقابتی شدن فضای تولید منجر به افزایش کیفی محصولات و به طبع آن رضایت مشتریان می شود.

مهندس هاشمی اظهار داشتند: موفقیت ارزنده ای که امروز حاصل شده، نتیجه تلاش جمعی خانواده بزرگ پتروشیمی کرمانشاه است. مجموعه ای از تلاشگران عرصه صنعت و تولید که هیچ سقفی در رعایت استاندارد نمی شناسند و اگر چنین نبود و رعایت تمام شاخص های کیفی در جای جای این کارخانه خودنمایی نمی کرد، بدون تردید امروز میزبان مدیران فرهیخته سازمان استاندارد نبودیم.

مهندس حکیمی مدیرمجتمع شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز ضمن تشکر از مدیران و کارشناسان اداره کل استاندارد استان به خاطر این انتخاب؛ تولید محصول شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه را در کنار برندهای معتبر یک موفقیت ویژه برای شرکت دانست؛ که جایگاه این شرکت را در بازار رقابتی کود اوره یک سر و گردن متمایز و بهتر از رقبا تعریف نموده است.

براساس این گزارش؛ مهندس درکه مدیر کنترل کیفیت و رئیس آزمایشگاه های شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز، مراتب قدردانی خود را به نیابت از کارگران پرتلاش شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بابت انتخاب این مجموعه به عنوان واحد نمونه استاندارد استان اعلام نمود و افزود: حضور مدیران ارشد اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمانشاه در این شرکت و اهداء تندیس و لوح تقدیر، نمایانگر این مهم است که زحمات و تلاش جمعی همه پرسنل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در جبهه حفظ و اعتلای کیفیت محصول به بار نشسته است و این اعتماد ارزشمند، بار مسئولیت خانواده بزرگ پتروشیمی کرمانشاه را در حفظ و حراست از کیفیت تولیداتش صد چندان می کند.

شایان ذکر است انتخاب واحدهای نمونه استاندارد براساس ارزیابی سازمان ملی استاندارد از جمله ارتقای سطح کیفی و تکنولوژی، آموزش مدیران کنترل کیفی، تدوین استانداردهای ملی، صادرات، ثبت اختراع و درج مقالات بین المللی، استمرار کاربرد پروانه نشان استاندارد و نداشتن نمره منفی در بازدیدها و نمونه برداری‌های انجام شده است.

تعداد بازدید : ۲,۱۸۴