در راستای مسئولیت اجتماعی پتروشیمی ها

دومین دوره آشنایی با اهداف توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی برگزارشد

دومین دوره آشنایی با اهداف توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی برگزارشد
(سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰) ۱۴:۲۵

دوره آشنایی با اهداف توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی با هدف ایجاد درک مشترک از توسعه پایدار و لحاظ کردن آن در تصمیم گیری های سازمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، دومین دوره آشنایی با اهداف توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی با حضور مشاور مسئولیت اجتماعی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، نمایندگان جایزه تعالی و نیز مسئولیت اجتماعی هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی برگزار شد.

دراین دوره آموزشی،نقشه استراتژی های CSR صنعت پتروشیمی با چشم انداز برترین صنعت در توسعه پایدار با اهدافی نظیر توسعه ارزش افزوده، حمایت از آموزش مهارت و نوآوری در میان کارکنان و جامعه ، مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش،صیانت از محیط زیست، شفافیت و سلامت، مدیریت انرژی، توسعه زیرساخت های دارای منابع مشترک با جامعه، حمایت از تولید کنندگان و خدمت دهندگان به جوامع محلی و ملی، صرفه ارزی و همچنین اطلاع رسانی اهداف حوزه CSR از جمله مواردی بود که در نخستین روز از این دوره آموزشی دو روزه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نیپنا، دوره آشنایی با اهداف توسعه پایدار امروز و فردا (18 و 19 آبان) در محل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می شود.

تعداد بازدید : ۲,۵۶۷