معاون وزیر نفت ومدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد:

پیش بینی تخصیص بودجه یک هزار میلیارد تومانی مسئولیت های اجتماعی در ۱۴۰۱

پیش بینی تخصیص بودجه یک هزار میلیارد تومانی مسئولیت های اجتماعی در  ۱۴۰۱
(دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰) ۲۰:۲۵

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت:صنعت پتروشیمی برای سال آتی بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش مسئولیت های اجتماعی پیش بینی کرده است.

به گزارش نیپنا، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز دوشنبه(10 آبان ماه) در حاشیه افتتاح طرح های مسئولیت اجتماعی شهرک پردیس جم از جمله درمانگاه مجهز  ساخته شده ، اظهارکرد: حضورامروز ما در شهرک پردیس جم به دلیل اهمیتی است که برای مسئولیت های اجتماعی قائل هستیم و این پروژه ها چون به مردم خدمت رسانی می کنند برای ما مهم هستند.
وی با بیان این که امروز درمانگاه این شهرک با امکانات و ظرفیت مناسب افتتاح شد گفت: سایر پروژه های زیر ساختی در دست انجام نیز در ماه های آتی به بهره برداری کامل خواهند رسید و مورد استفاده ساکنین قرار خواهد گرفت.
محمدی آینده شهرک پردیس را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پردیس یکی از بهترین شهرک های منطقه است و شورای راهبردی منطقه و نیز شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد نقش موثری در اینگونه اقدامات در شهرک را برعهده دارند.
وی ادامه داد: هرسال بودجه ای از سوی صنعت پتروشمی برای مسئولیت های اجتماعی اختصاص می یابد که امسال با توجه به تاکید وزیر محترم نفت این بودجه به بیش یک هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت که سهم منطقه عسلویه حدود 35 درصد است .
 به گفته وی، این بودجه از سوی شرکت‌های پتروشیمی تامین و با نظر شورای راهبردی در مناطق تخصیص می یابد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره بازدید خود از زمین های موجود  برای توسعه صنعت پتروشیمی در منطقه عسلویه و کنگان بیان کرد: ما امکانات بسیار مناسب و متنوعی مانند دسترسی به آب ، اسکله  های صادراتی و خوراک های متنوع بخصوص خوراک‌های پایه خود صنعت پتروشیمی داریم اما زمین کافی برای توسعه نداریم و این موضوع به یک مشکل تبدیل شده است.
وی افزود: امروز از منطقه کنگان، پارس ۲ و منطقه شیرینو بازدید کردیم و  از کل مناطقی که  امکان احداث واحد های پتروشیمی وجود دارد بازدید کردیم تا بتوانیم زمین های موجود را به طرح های مهم و راهبردی اختصاص دهیم.

تعداد بازدید : ۲,۴۹۱