دبیر خانه مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

مشاغل آسیب دیده جوامع محلی حمایت و توانمندسازی می شوند

مشاغل آسیب دیده جوامع محلی حمایت و توانمندسازی می شوند
(دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۰۱

دبیر خانه مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با برگزاری جلسه ای بر حمایت از مشاغل افراد آسیب دیده و توانمندسازی آن در جوامع محلی تاکید کرد.

به گزارش نیپنا؛ علی ربانی مشاور اجتماعی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در جلسه مشترکی با حضور مدیر عامل بنیاد نیکوکاری دکتر نبی، ضمن بررسی راهبردهای حوزه مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی، راهکارهای حمایت از مشاغل افراد آسیب دیده با هدف توانمند سازی جوامع محلی ارائه شد.

وی با تاکید بر استفاده تجربه های مفید بنیاد نیکوکاری دکتر نبی در این حوزه، افزود: بنیاد نیکوکاری دکتر نبی، با راه اندازی کسب و کارهای خانگی و تاسیس چندین شرکت در استان های خراسان رضوی، گلستان، تهران، کرمان و شهرستان کاشان موفق شده است، نسبت به ایجاد اشتغال پایدار برای مردان و زنان آسیب دیده اجتماعی اقدام و با روش علمی، بیش از ۲۰۰۰ نفر را به کانون خانواده و جامعه بازگرداند.

ربانی اظهار امیدواری کرد: با توجه به مزیت های نسبی موجود در هر یک از جوامع محلی مرتبط با صنعت و بهره گیری از تجارب عملی و با هدایت درست منابع، ضمن تامین بخشی از نیازهای صنعتی و غیر صنعتی صنایع پتروشیمی در هر یک از مناطق، شاهد رشد اشتغال، افزایش سرانه درآمد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق مورد فعالیت صنعت پتروشیمی باشیم.

همچنین، علیرضا نبی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دکتر نبی ضمن تشکر از برگزاری جلسه و اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، به همکاری پتروشیمی شیراز با این بنیاد اشاره کرد و در ادامه بر آمادگی این بنیاد برای هم افزایی و مشارکت در برنامه های مرتبط در مناطق اعلام کرد.

وی تاکید کرد: یکی از نتیجه مثبت و تاثیر گذار همکاری بنیاد نیکوکاری دکتر نبی با دبیر خانه مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ارتقای امنیت و رفاه در محیط های مورد فعالیت خواهد بود.


تعداد بازدید : ۲,۲۱۱