در راستای پویش سیستان و بلوچستان تنها نیست محقق شد:

مشارکت صنعت پتروشیمی در برقراری آب شرب پایدار روستاهای سیستان و بلوچستان

مشارکت صنعت پتروشیمی در برقراری آب شرب پایدار روستاهای سیستان و بلوچستان
(چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰) ۱۱:۲۶

برقراری آب شرب پایدار در روستای امام آباد شهرستان کنارک همزمان با هفته وحدت با مشارکت صنعت پتروشیمی تحقق یافت.

به گزارش نیپنا، در راستای پویش سیستان و بلوچستان تنها نیست و بعد از اهدا اقلام بهداشتی ، تجهیزات پزشکی، اقلام دارویی و دندانپزشکی برای حضور موثرتر جمعیت هلال احمر استان تهران در شهرستان کنارک و زرآباد که با راهبری دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی و مشارکت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ماهشهر و کارکنان ستاد پتروشیمی انجام شد پروژه آبرسانی پایدار به روستاهای امام آباد و دولت آباد شهرستان کنارک انجام شد.

بر اساس این گزارش، برقراری آب شرب پایدار در روستای امام آباد شهرستان کنارک با مشارکت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ماهشهر و فرمانداری و آبفای شهرستان کنارک با همکاری هلال احمر استان تهران از نیمه شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و فاز اول پروژه که آبرسانی به روستای امام آباد بود در هفته وحدت و با حضور مشاور اجتماعی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به بهره برداری رسید.

علی ربانی در حاشیه بازدید از روستاهای امام آباد، دولت آباد ، لوک آباد،همت آباد،کوه بن و جلسه با فرمانداری های کنارک و زر آباد از تداوم مشارکت شرکت ها در آبرسانی پایدار در تعداد دیگری از روستاهای محروم شهرستان کنارک و زر آباد خبر داد.

وی از اعلام امادگی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه انرژی پارس ، در طرح ساخت مسکن با مشارکت ۵۰ درصدی برای ۵۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد : در طرح های مسئولیت اجتماعی با اتخاذ راهبرد مشارکت در طرح تلاش می شود به هم افزایی و توانمندسازی جوامع محلی کمک شود.

همچنین اهدای کوله و لوازم تحریر مشارکت شده  از سوی کارکنان ستاد شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مدرسه روستای همت آباد شهرستان زرآباد از دیگر اقدام های این سفر بود.

تعداد بازدید : ۲,۳۸۲