حضور پتروشیمی خوزستان در نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین

حضور پتروشیمی خوزستان در نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین
(پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰) ۱۰:۰۰

شرکت پتروشیمی خوزستان به عنوان یکی از تولیدکنندگان مواد اولیه در یازدهمین نمایشگاه رنگ و رزین مشهد میزبان فعالان این صنعت است.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، “بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته” همزمان با “سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع لاستیک و پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته” و “یازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوشش‌های صنعتی، چسب و مواد شیمیایی و کامپوزیت‌ها” تاریخ ۲۰ مهر ماه سال ۱۴۰۰، با حضور اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، سردار غفورپور، دبیریان رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.

شرکت پتروشیمی خوزستان در سالن ابوسعید مولوی غرفه ۲۷ پذیرای بازدید کنندگان علاقمند بود. در روز افتتاحیه آقای مهندس بنانژاد ریس اتاق اصناف مشهد، آقای دکتر دبیریان رییس کمیسیون اقتصادی شهرداری مشهد، آقای اسلامی رییس اتحادیه تولید کنندگان مشهد، آقای سلیمانی رییس اتحادیه سماور سازان و آبکاران مشهد، ریس اتحادیه قطعات خودرو مشهد آقای مهندس صیفی مدیر عامل نمایشگاه ببین المللی مشهد از غرفه پتروشیمی خوزستان دیدن کردند.

درباره یازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی مشهد

این نمایشگاه ٢٠ لغایت ٢٣ مهرماه ١۴٠٠ از ساعت ١۵ الی ٢٠ پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان این حوزه می باشد. نمایشگاه فوق، یکی از مهم ترین و برجسته ترین رویداد ها در این زمینه است. در طول دوره های برگزاری، این نمایشگاه همواره مورد توجه فعال ترین دست اندرکاران زمینه تخصصی مربوطه قرار گرفته است. تا ضمن معرفی جدیدترین دستاوردها، بتواند محصولات و نوآوری های خود را به خاور میانه و بازارهای بزرگتر جهانی ارائه کند. ایران با توجه به موقعیت جغرافی سیاسی منحصر به فرد و بستر رو به رشد اقتصادی اش، نیاز ویژه ای به تولیدات رنگ، رزین، و پوشش های صنعتی دارد.

علاقمندان در نمایشگاه رنگ، رزین، پوششهای صنعتی و کامپوزیت می توانند محصولات متنوعی با قیمت ها و کیفیت های مختلفی را ببینند. و با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایند. همچنین به علاوه می تواننند به دنیایی از اطلاعات تخصصی دسترسی داشته باشند.

تعداد بازدید : ۲,۰۹۹