افزایش ۵۰۰ درصدی سودآوری پتروشیمی تبریز در نیمه نخست ۱۴۰۰

افزایش ۵۰۰ درصدی سودآوری پتروشیمی تبریز در نیمه نخست ۱۴۰۰
(یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰) ۱۵:۴۸

شرکت پتروشیمی تبریز با افزایش تولید و صادرات محصولات متنوع، در نیمه نخست امسال نسبت به دوره مشابه پارسال افزایش ۵۰۰ درصدی را ثبت کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از شرکت پتروشیمی تبریز، راه‌اندازی بعضی از پروژه‌های توسعه‌ای، تدبیر و راهبرد کارآمد سبب ثبت رکوردی تاریخی در کارنامه پتروشیمی تبریز شده و این شرکت توانسته است قدرتمندتر از گذشته وارد بازار رقابت پلیمری شود.

شرکت پتروشیمی تبریز با افزایش تولید محصولات متنوع و رشد صادرات به رکورد جدیدی در کسب سود دست یافته است، به‌طوری که افزایش ۵۰۰ درصدی سودآوری را در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ به نسبت سال گذشته ثبت کرده است.

پتروشیمی تبریز در ادامه مسیر توسعه، احداث واحدهای اتیل‌بنزن و پلی‌استایرن را در دستور کار قرار داده است. به‌دنبال کمبود استایرن و وجود ظرفیت خالی در تولید محصولات پلی‌استایرنیک، توسعه واحدهای موجود اتیل‌بنزن و استایرن منومر با احداث واحدهای نو در این مجتمع دنبال می‌شود.

طرح‌های توسعه‌ای جدید در پتروشیمی تبریز در حالی کلید خورده است که شاهد مراحل تکمیلی اجرای طرح پلی‌پروپیلن با پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی و آغاز عملیات ساختمان طرح پلی‌اتیلن سنگین ۳۱۰ هزارتنی در این شرکت هستیم.

تعداد بازدید : ۲,۱۱۱