با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

مشکلات معیشتی مددجویان کرونایی ماهشهر کاهش یافت

مشکلات معیشتی مددجویان کرونایی ماهشهر کاهش یافت
(دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰) ۱۳:۲۱

سرپرست کمیته امداد بندر امام گفت: در ادوار مختلف، حمایت های سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به کاهش مشکلات معیشتی مددجویان مبتلا به کرونا منجر شده است.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی و دبیرخانه مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سمیه محیط در نشست هم اندیشی مدیرکل کمیته امداد خوزستان و مدیرعامل این سازمان گفت: ابتلا بخش قابل توجهی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به کرونا احتمال بروز مشکلات معیشتی متعددی را برای آنها فراهم کرده بود و در مقاطع مختلفی، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به صورت داوطلبانه با اختصاص هدایای نقدی، از بروز بحران معیشتی برای مددجویان پیشگیری کرد.
سرپرست کمیته امداد بندر امام در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص منابع مورد نیاز برای پیشرفت فیزیکی مسکن ۱۷۶ واحدی مددجویان این شهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با پایان نصب انشعابات آب و فاضلاب توسط شرکت آبفا، به زودی روند واگذاری این واحدهای مسکونی به مددجویان آغاز شود.
محیط همچنین به فعالیت صندوق امداد ولایت اشاره کرد و گفت: درخواست می شود که سازمان منطقه ویژه پتروشیمی به واسطه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی، در راستای تقویت منابع مالی این صندوق مشارکت نماید.

توزیع بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی
روشن رییس کمیته امداد بندر ماهشهر، به تامین ۱۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با شیوع کرونا ویژه اقشار محروم اشاره کرد و گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی که از محل منابع مالی شورای راهبردی تامین گردیده، توانسته است بخش قابل توجهی از افراد تحت پوشش را در سطح شهرستان تامین نموده و موجبات رضایتمندی این اقشار را فراهم‌نماید که با توجه به شرایط خاص و در آستانه بازگشایی مدارس، انتظار حمایت بیشتر صنایع را در کمک به خانواده های آسیب پذیر داریم.
 

تعداد بازدید : ۲,۳۴۴