همکاری پارک فناوری پردیس با 30 طرح و مجتمع پتروشیمی

همکاری پارک فناوری پردیس با 30 طرح و مجتمع پتروشیمی
(یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰) ۱۷:۳۱

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: این پارک با 30 طرح و مجتمع پتروشیمی برای تامین نیازهای فناورانه همکاری می کند.

مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس در آیین امضای تفاهم نامه راه اندازی فن بازار تخصصی صنعت پتروشیمی که امروز یکشنبه(4 مهرماه) میان امور توسعه کسب و کارهای دانش بنیان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و پارک فناوری پردیس امضا شد اظهارکرد: شرکت های دانش بنیان آماده حضور فعال در توسعه صنعت پتروشیمی هستند و در این مسیر 50 کارگزار در 28 استان فن بازارهای استانی را برای تامین نیازهای صنایع مختلف برعهده دارند.

وی با بیان این که تاکنون 300 تقاضای فناورانه از سوی پتروشیمی ها ارائه شده است و 100 شرکت دانش بنیان برای همکاری پیش قدم شده اند گفت: این تقاضا ها در حال ارزیابی و رصد هستند و در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گرفته اند .

صفاری نیا ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان نیازهای صنعت زودتر تامین می شود و با توجه به ظرفیت های موجود در کشور می توان قرارداد های جدید را نهایی کرد و از توان شرکت های دانش بنیان بهره برد.

 رئیس پارک فناوری پردیس درباره امضای تفاهم نامه با شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: این تفاهم نامه سرآغازی جدی برای همکاری های آتی میان شرکت های دانش بنیان و شرکت های پتروشیمی است و صنعت پتروشیمی ایران می تواند نیازهای خود را از طریق پارک فناوری پردیس و شرکت های دانش بنیان تامین کند.


تعداد بازدید : ۲,۳۱۵