واردات پلی‌پروپیلن اوکراین کاهش یافت

واردات پلی‌پروپیلن اوکراین کاهش یافت
(دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰) ۱۶:۵۶

واردات پلی‌پروپیلن اوکراین در بازه زمانی ژانویه تا اوت سال 2021 میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، موسسه ام‌آر‌سی اسکن‌پلاست (MRC ScanPlast) در گزارشی اعلام کرد: واردات پلی‌پروپیلن اوکراین در هشت ماه سال جاری میلادی به 82 هزار و 700 تن رسید که در ماقیسه با دوره مشابه پارسال هفت در صدر افت نشان می‌دهد.

مجموع واردات هموپلیمر پلی‌پروپیلن در هشت ماه سال 2021 به 61 هزار و 400 تن رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته میلادی میلادی حکایت از افت 10 درصدی دارد.

مقدار واردات کوپلیمرهای بلوک پلی‌پروپیلن در دوره مورد بررسی به هشت هزار و 100 تن رسید، در حالی که این رقم در دوره مشابه سال 2020 میلادی هشت هزار و 800 تن بود.

مجموع واردات کوپلیمرهای تصادفی پلی‌پروپیلن در هشت ماه سال جاری میلادی به 10 هزار و 900 تن رسید، به‌طوری که نسبت به رقم 10هزار و200 تنی هشت ماه سال 2020 میلادی افزایش نشان می‌دهد.

مقدار واردات دیگر انواع کوپلیمر پروپیلن دو هزار و 300 تن بود.

موسسه ام‌آرسی (MRC) از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

تعداد بازدید : ۲,۰۵۴