پتروشیمی میدان دار نخست مبارزه با کرونا

پتروشیمی میدان دار نخست مبارزه با کرونا
(سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰) ۱۵:۱۹

رئیس شورای راهبردی و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در حالی که کرونا اولویت نخست کشور است، پتروشیمی پر رنگ‌ترین حضور را در میان سایر نهادهای دیگر داشت.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در هشتاد و چهارمین نشست شورای راهبردی مدیران این منطقه برگزار شد و رئیس شورای راهبردی و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این جلسه ضمن تبریک روز پزشک به تمامی پزشکان و دست‌اندرکاران سلامت جامعه، گفت: اولویت نخست کشور در بیان مقامات عالی رتبه با قطعیت کروناست و این اولویت در هر قالبی، باید مورد توجه و تمرکز قرار گیرد.

سید امید شهیدی نیا افزود: به جرأت می‌توان گفت، پتروشیمی بیشتر از سایر دستگاه های دیگر در بحث کرونا جهت ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به سلامت شهروندان تاکنون مشارکت نموده است ودر همین راستا محوریت اصلی مباحث مطرح شده و مصوبات جلسه اخیر (دوشنبه یکم شهریور ماه) شورای راهبردی، کرونا و مقابله با آن بود.

در پی مصوبات این جلسه، مقرر شد هزینه های بستری شهروندان مبتلا به ویروس کرونای شهرستان بندرماهشهر در بیمارستان صنایع پتروشیمی از محل اعتبارات شورای شرکت های پتروشیمی تامین شود.

همچنین تقبل هزینه خرید و تامین تجهیزات و ملزومات بیمارستانی و پرداخت هزینه ساخت و راه اندازی مخزن اکسیژن برای بیمارستان های شهرستان، دو مورد دیگر از مصوبات مدیران ارشد شرکت های پتروشیمی بود.

پرداخت حقوق و دستمزد نیروهای کادر درمان که بصورت موقت جهت تامین کمبود نیروی انسانی مورد نیاز در دوران کرونا، به کادر درمان اضافه شده اند، نیز مورد تصویب قرار گرفت.
همچنین تهیه بسته های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر شهرستان و نیز تقدیر از پرسنل درمان بیمارستان های شهرستان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در پایان این نشست، رئیس شورای راهبردی منطقه با اهدای لوحی، از خدمات و تلاش های محسن آتش زمزم، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و دبیر شورای راهبردی در رابطه با اقدامات انجام شده در تهیه و تدارکات ملزومات حوزه مبارزه با کرونا و مسئولیت اجتماعی تقدیر و تشکر نمود.

تعداد بازدید : ۲,۵۴۵