پیام تسلیت رییس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی اصفهان در پی درگذشت مهندس سید مصطفی الهی

پیام تسلیت رییس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی اصفهان در پی درگذشت مهندس سید مصطفی الهی
(سه شنبه ۲۶ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۸:۰۶

رییس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی اصفهان در پیامی درگذشت مهندس سید مصطفی الهی را تسلیت گفت.

هو الباقی

ز سروش باغ رضوان، تو چه نغمه ای شنیدی
که وصال کوی جانان، به بهای جان خریدی
شرری زدی به جان ها، که بیان آن نشاید
گوهر دلم تو بودی، که به خاک آرمیدی


امروز در غم فراق رفیق، همکار و مدیری بی مانند به سوگ نشسته ایم که با یادآوری عطر خاطره‌های بجا مانده از او ، دلهایمان حزین و اشک در دیدگانمان جاری میشود.
اندوه ما در غم از دست دادن عزیز بزرگوار مهندس سید مصطفی الهی در واژه ها نمی گنجد و به دشواری به باور می نشیند ولی در برابر تقدیر پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست. آری مرگ حق است و از مرگ گریزی نیست، اما مردن با نام نیکو همچون مرحوم مهندس الهی افتخاری است که به‌سادگی قابل دست یافتن نیست.
عشق به سربلندی ایران و جهاد خالصانه و بدون منت در مسیر توسعه و تولید از ویژگی‌های شاخص ایشان در عمر پربرکت و زندگی شرافتمندانه‌اش بود. او خدمتگزاری صدیق ، مدیری توانمند و دوستی شفیق و وفادار بود.
اینجانب با قلبی آکنده از اندوه، مصیبت فقدان آن عزیز سفر کرده را به همسر صبور، فرزندان گرانقدر و دیگر بستگان و تمامی دوستان و به ‌ویژه همکاران در شرکتهای پالایش نفت و پتروشیمی اصفهان صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای همه از خداوند متعال صبر و اجر مسئلت می‌ نمایم.
امید که خداوند متعال روح پاکشان را با مولایشان حضرت اباعبدالله حسین (ع) محشور فرماید و آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرند.
مرتضی ابراهیمی
رییس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی اصفهان


تعداد بازدید : ۲,۸۷۰