پویش"سیستان و بلوچستان تنها نیست"

کمک های دارویی و بهداشتی صنعت پتروشیمی به سیستان و بلوچستان ارسال شد

کمک های دارویی و بهداشتی صنعت پتروشیمی به سیستان و بلوچستان ارسال شد
(یکشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۴۱

مرحله نخست کمک های صنعت پتروشیمی در قالب مسئولیت های اجتماعی این صنعت برای مردم سیستان و بلوچستان امروز تحویل جمعیت هلال احمر ایران شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، آیین اهدای مرحله نخست کمک های شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و نیز شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مردم سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه (24 مردادماه) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پویش "سیستان و بلوچستان تنها نیست" با محوریت دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی اجرایی شد و در این مرحله، اقلام اهدایی شامل موارد زیر برای این استان ارسال شد.

50 دستگاه کپسول اکسیژن با ملحقات، 20 دستگاه اکسیژن ساز، ماسک، ماده ضدعفونی، مقادیری دارو و مخزن ذخیره آب از جمله هدایای ارسالی بود.

110 میلیارد تومان مشارکت پتروشیمی های منطقه ماهشهر برای مسئولیت اجتماعی

امید شهیدی نیا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این آیین اظهارکرد: از ابتدای سال 99 تاکنون پتروشیمی های منطقه ماهشهر 110 میلیارد تومان با محوریت شورای راهبردی منطقه در بخش های مختلف برای تحقق مسئولیت های اجتماعی صنعت هزینه کرده اند.

وی افزود: توجه به مسئولیت های اجتماعی همیشه از اهمیت بالایی در صنعت برخوردار بوده است و همواره با محوریت شورای راهبردی تصمیم گیری ها و اقدام های انجام شده اثر بسیار خوبی در جامعه محلی و پیرامونی صنعت را داشته است.

شهیدی نیا به همکاری موثر با جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: درسیل خوزستان، زلزله کرمانشاه و دیگر حوادث طبیعی مشارکت پتروشیمی ها در بحث مسئدولیت اجتماعی چشمگیر بوده است و شرکت های صنعت پیشرو بوده است.

وی ادامه داد: 18500 بسته حمایتی معیشتی در یک سال از سوی پتروشیمی ها به افراد نیازمند تحویل شده است و در بحث مبارزه با ویروس کرونا و تامین مواد اولیه بخش های بهداشت و درمان پتروشیمی ها با تمام توان خود حمایت های لازم را انجام اده اند.

شهیدی نیا با بیان این که آزمایشگاه PCR در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف غربالگری و پایش بیماران عملکرد بسیارخوبی را رقم زده است گفت: مبارزه با شیوع ویروس کرونا به عنوان یک راهبرد از سوی پتروشیمی ها همچنان ادامه دارد و امید است هرچه زودتر شاهد کاهش بیماران باشیم.

آمادگی هلال احمر برای گشسترش همکاری ها

شاهین فتحی مدیرکل هلال احمر استان تهران نیز در این آیین با بیان این که کشور حدود 19 ماه است که درگیر ویروس کرونا است گفت: مردم در بخش های مختلف کشور با آسیب های مختلفی بر اثر شیوع این ویروس مواجه شده اند و استان سیستان و بلوچستان نیز متاسفانه با مشکل های مختلفی رو برو شده است و امروز خوشبختانه با کمک صنایع مختلف از جمله صنعت پتروشیمی به دنبال کاهش آلام این هموطنان هستیم.

وی ادامه داد: هلال احمر در آستانه 100 سالگی خود در ایران پشتیبان مردم است و با تلاش ها و مجاهدهای های همکاران در این سازمان در حوادث مختلف از جمله بالایای طبیعی در کنار مردم بوده اند.
فتحی افزود: هلال احمر امانت دار مردم است و مردم به آن اعتماد دارند و در این مسیر کمپین نذر آب در سیستان و بلوچستان دستاوردهای مهمی را رقم زده است و برای تامین پایدار آب تلاش داریم و در این مسیر اقدام های موثری در منطقه کنارک با همکاری وزارت نیرو و نیز صنعت پتروشیمی در حال انجام است.

به گزارش نیپنا، این آیین با حضور امیدشهیدی نیا مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، فتحی مدیرکل هلال احمر استان تهران و علی ربانی مشاور مسئولیت اجتماعی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حجت الاسلام محسن محمد پور رییس شورای اقامه نماز و مشاور فرهنگی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر و تعداد دیگری از مدیران برگزار شد.





تعداد بازدید : ۲,۳۶۹