پیوستن صنعت پتروشیمی به پویش آب رسانی سیستان و بلوچستان

پیوستن صنعت پتروشیمی به پویش آب رسانی سیستان و بلوچستان
(یکشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۴۶

مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیر خانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت های پتروشیمی برای خرید لوله های مورد نیاز انتقال آب در استان سیستان و بلوچستان مشارکت می کنند.

مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیر خانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی  امروز یکشنبه (24 مردادماه ) در حاشیه آیین تحویل هدایای صنعت پتروشیمی به مردم استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: امروز فصل جدیدی از همکاری با هلال احمر رقم خورد و امید است در بحث تامین آب برای هموطنان در این استان نیز بتوانیم با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت ها، خرید و تامین لوله های مورد نیاز برای ارسال آب را نهایی کنیم.

مشاور مسئولیت اجتماعی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: ساخت این لوله ها از سوی صنایع پایین دستی پتروشیمی انجام می شود و شرکت های پتروشیمی در بحث تامین مالی آن همکاری خواهند کرد.

وی افزود: در سال 99 حدود 750 میلیارد تومان از سوی شرکت های پتروشیمی با در مسیر تحقق مسئولیت های اجتماعی هزینه شده است و 260 میلیارد تومان آن در بخش مدیریت بحران و بهداشت و درمان هزینه شده است.

ربانی با بیان این این که صنعت پتروشیمی با عزمی جدی به دنبال تامین نیازهای صنایع پایین دستی باهدف تامین نیاز بخش بهداشت و درمان است گفت: امروز بخش نخست کمک هاص صنعت برای ارسال به سیستان و بلوچستان تحویل هلال احمر شد و هفته آینده نیز بخش دوم تحویل می شود و به دنبال آن هستیم و در هفته های آتی با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در مشارکت به آبرسانی به استان سیستان و بلوچستان مشارکت خواهیم کرد.

تعداد بازدید : ۲,۳۶۲