رونمایی از 3 دستاورد جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی

رونمایی از 3 دستاورد جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(دوشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۷:۴۶

پرتال جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی،سامانه خوراک و محصول مجتمع های صنعت پتروشیمی و ویرایش جدید کتاب فرایند ها و واکنش های شیمیایی در صنعت پتروشیمی ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، پرتال جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی،سامانه خوراک و محصول مجتمع های صنعت پتروشیمی و ویرایش جدید کتاب فرایند ها و واکنش های شیمیایی در صنعت پتروشیمی ایران امروز(18 مردادماه) با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران ارشد این شرکت رونمایی شد.

تولید پایدار صنعت پتروشیمی با پایش و رصد خوراک

خوراک صنعت پتروشیمی یکی از الزام های مهم برای تولید در صنعت پتروشیمی است و بر این اساس باید پایداری خوراک را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار نیپنا، «الهه آزادگان» کارشناس آمار و اطلاعات شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم رونمایی از سامانه خوراک و محصول مجتمع‌های صنعت پتروشیمی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی در حال افزایش است اظهارکرد: با توجه به این امر نیاز به ابزاری بود تا خوراک را پایش و تحلیلی کنیم و براساس ان تصمصم گیری های کلان را با توجه به ظرفیت های موجود داشته باشیم.

وی افزود :سامانه خوراک در کنار سامانه تولید راه اندازی شده است و پایش خوراک پتروشیمی ها را به صورت روزانه و آن لاین انجام خواهیم داد تا ارتباطات در بحث خوراک با بالادست را داشته باشیم و کاهش یا توقف خوراک و یا کیفیت آن را رصد می کنیم.

کارشناس آمار و اطلاعات شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد: سامانه خوراک بر اساس طراحی و ظرفیت مجتمع‌ها و همچنین تولید واقعی ایجاد شده است.

کتاب فرایند ها و واکنش های شیمیایی در صنعت پتروشیمی ایران مرجعی برای علاقه مندان صنعت پتروشیمی


ویرایش جدید کتاب فرایند ها و واکنش های شیمیایی در صنعت پتروشیمی ایران با هدف بروز رسانی اطلاعات صنعت پتروشیمی انجام شد.

به گزارش نیپنا علیرضا کریمی سرپرست امور هماهنگی و تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره ویرایش جدید کتاب فرایند ها و واکنش های شیمیایی در صنعت پتروشیمی ایران اظهارکرد: این کتاب در سال های 89 و 91 چاپ شده بود و با توجه به این که  تعداد مجتمع های پتروشیمی از آخرین ویرایش تاکنون از 40 به 67 مجتمع افزایش یافته است اطلاعات در کتاب جدید به روز شده است.

کریمی ادامه داد: در ویرایش جدید اطلاعات مربوط به کاتالیست ها و نیز یوتیلیتی ها نیز افزوده شده است و درباره روش ساخت و تولید کاتالیست ها اطلاعات لازم درج شده است.

وی افزود: این کتاب می تواند مرجعی برای شرکت های دانش بنیان، پژوهشگران و دانشجویان باشد.


طراحی پرتال جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف تامین نیازهای مخاطبان


رئیس کل امور سیستم های اطلاعات مدیریت و کامپیوترشرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با توجه به تغییر نقش NPC به عنوان یک شرکت توسعه ای، پرتال جدید پاسخگوی نیازهای مخاطبان این صنعت خواهد بود.

طاهره معین رئیس کل امور سیستم های اطلاعات مدیریت و کامپیوتر شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین رونمایی از پرتال جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اظهارکرد: یکی از محورهای ماموریت های راهبردی ما تجمیع اطلاعات کلیدی در مسیر زنجیره ارزش بود و به صورت هوشمندانه این اطلاعات تولید و توزیع شده است.

وی افزود: بازنگری در پرتال شرکت ملی صنایع پتروشیمی یکی از هدف های طراحی شده بود که موفیت انجام شد و به عنوان یک پرتال کلیدی تمام نیازهای مخاطب را تامین خواهد کرد.

به گزارش نیپنا، در پایان این مراسم، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اهدای لوح یادبود به دست اندرکاران این 3 دستاورد ارزشمند، از آنان تقدیر و تشکر کرد.



تعداد بازدید : ۳,۹۲۹