رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز خبرنگار را تبریک گفت

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز خبرنگار را تبریک گفت
(دوشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۸:۲۰

در سال طلایی صنعت پتروشیمی، شما اصحاب رسانه گرامی با تلاش و همت خستگی ناپذیرتان دستاوردهای همکاران اینجانب در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی را به زیبایی اطلاع رسانی و منعکس کردید.

 

به گزارش نیپنا؛ ایوب بنوی رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با انتشار پیام تبریک به مناسبت «روزخبرنگار» از همکاری، تعامل وتلاش های اصحاب رسانه در انتشار اخبار و اطلاعات سال طلایی صنعت پتروشیمی تقدیر و تشکر کرد.

در این متن آمده است:

  

هو المعین

 درتقویم ایران اسلامی ، ۱۷مرداد به پاسداشت تلاشگران عرصه نشر وبیان حقایق درچارچوب خبر و شهادت غیورفرزندی ازدیار بروجرد شهید عرصه خبر”محمود صارمی”به نام « روزخبرنگار » مزین گشته است .

زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی‌ست؛ آنانی که بدون هیچ چشمداشتی، «آگاهی بخشی» به جامعه را رسالت خویش قرار داده و اهمیت آیه شریفه « ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» را عینیت می‌بخشند و ضمن حفظ حرمت قلم، برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

در سال طلایی صنعت پتروشیمی، شما اصحاب رسانه گرامی با تلاش و همت خستگی ناپذیرتان دستاوردهای همکاران اینجانب در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی را  به زیبایی اطلاع رسانی و منعکس کردید.

 همت والای شما را در انعکاس اخبار و اطلاعات به جامعه را می‌ستایم و بر خود وظیفه می‌دانم از  تمام خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان و سایر اصحاب رسانه در فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم.

در خاتمه تندرستی، سعادت و موفقیت شما را، در سایه‌ی الطاف ایزد سبحان و در راستای اعتلای نام ایران عزیز آرزو دارم

.

ایوب بنوی

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی


تعداد بازدید : ۲,۴۲۱