در نیمه نخست 2021

تولید پلی‌پروپیلن روسیه افزایش یافت

تولید پلی‌پروپیلن روسیه افزایش یافت
(یکشنبه ۱۷ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۱:۲۲

تولید محصول پلی‌پروپیلن روسیه در بازه زمانی ژانویه تا ژوئن سال 2021 میلادی 13 درصد افزایش یافت.

به گزارش نیپنا به نقل آز پایگاه خبری آی‌سی‌ای‌اس، موسسه ام‌آر‌سی اسکن‌پلاست (MRC ScanPlast) در گزارشی اعلام کرد که تولید پلی‌پروپیلن (PP) روسیه در نیمه نخست سال جاری میلادی یک میلیون و 3 هزار تن بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی افزایش 13 درصدی را نشان می‌دهد.

میانگین تولید مجتمع پلی‌پروپیلن زاپسیبنفتخیم (Zapsibneftekhim) در توبولسک متعلق به شرکت سیبور روسیه در نیمه نخست سال 2021 به 537 هزار و 200 تن رسید که این رقم نسبت به دوره مشابه پارسال 28 درصد افزایش نشان می‌دهد، در حالی که تولید مجتمع پولیوم (Poliom) با افزایش 11 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی به 104 هزار تن رسید.

مجتمع پلی‌پروپیلن نیژنکامسکنفتخیم (Nizhnekamskneftekhim) در بازه زمانی ماه‌های ژانویه تا ژوئن امسال به‌طور میانگین 109 هزار و 800 تن تولید داشته است که نسبت به دوره مشابه نشان از ثبات دارد، در حالی که تولید مجتمع تومسکنتخیم (Tomskneftekhim) با افزایش سه درصدی نسبت به دوره مشابه پارسال 74 هزار و 700 تن بوده است.

میانگین تولید پلی‌پروپیلن مجتمع اوفورگسینتز (Ufaorgsintez) در نیمه نخست امسال با پنج درصد افت به 63 هزار و 100 تن رسید، در حالی که تولید پلی‌پروپیلن مجتمع ان‌ان‌پی نفتخیمیا (Tomskneftekhim) به 75 هزار و 300 تن رسید و نسبت به دوره مشابه پارسال ثابت ماند.

مقدار تولید مجتمع استاولولن (Stavrolen) در 6 ماه نخست سال 2021 به 60 هزار و 800 تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی سه درصد افزایش نشان می‌دهد.

موسسه ام‌آرسی (MRC) از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

تعداد بازدید : ۲,۴۲۵