شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مؤسسه خدمات مدیریت کیفیت آلمان تفاهم‌نامه امضا کرد

شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مؤسسه خدمات مدیریت کیفیت آلمان تفاهم‌نامه امضا کرد
(چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰) ۱۳:۵۷

شرکت ملی صنایع پتروشیمی و موسسه خدمات مدیریت کیفیت آلمان با هدف گسترش همکاری های دو جانبه تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، حسن عباس زاده مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مارکوس گاردوف مدیرعامل موسسه خدمات مدیریت کیفیت آلمان ظهر امروز چهارشنبه(19 خردادماه) در حاشیه نشست تخصصی تعالی سازمانی در صنعت پتروشیمی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره این تفاهم نامه اظهارکرد: قصد داریم تا از دوره های آموزشی به صورت منسجم تر استفاده کرده و زمینه حضور شرکت های ایرانی  را بیش از گذشته فراهم کنیم  .

 برپایه این گزارش، از زمان شکل گیری بنیاد مدیریت کیفیت اروپا، مدل EFQM برای سازمان های سراسر اروپا و فراتر از اروپا فرهنگ عملکرد و نوآوری را ارائه داده است. ویرایش جدید مدل EFQM به سازمانها این امکان را می دهد تا از تغییرات استقبال کنند، عملکرد را هدایت کنند و برای آینده متحول شوند.

تصمیم برای استفاده از مدل تعالی کسب و کار EFQM و ایجاد اولین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشمی ایران بر اساس این مدل در سال 2010 اتخاذ شده است. همکاری با موسساتی مانند EFQM و شریک و همکار معتبر آن ، QMS ،به عنوان مجموعه هایی که به گردهم آوردن شرکت های زیادی کمک می کنند و به اشتراک گذاری عملیاتی تجربیات برتر جهانی را تسهیل می کند.

EFQM  نه تنها اعتبار صنعت پتروشیمی را به عنوان یک حوزه صنعت  یکپارچه ارتقا می بخشد، بلکه فرصت را برای سازمان ها برای به اشتراک گذاشتن روش ها و ایجاد داستان های موفقیت بیشتر در این بخش فراهم می کند.

لازم به ذکر است، نشست تخصصی بین المللی تعالی سازمانی به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی صبح امروز (19 خرداد) برگزار شد.

تعداد بازدید : ۲,۹۲۵