با هدف تسریع و تسهیل در روند تکمیل پروژه‌های پتروشیمی:

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عازم عسلویه و پارسیان شد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عازم عسلویه و پارسیان شد
(سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰) ۱۳:۳۷

بهزادمحمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف بررسی و تسهیل مسائل جاری در روند پیشرفت و تکمیل پروژه‌های پتروشیمی عازم استان های بوشهر و هرمزگان شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، بهزادمحمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عصر امروز سه شنبه (11خرداد ماه) در سفری دو روزه از مجتمع ها و طرح های عسلویه و نیز منطقه ویژه انرژی بر پارسیان بازدید خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید میدانی خود از شرکت توسعه صنعت لاوان و طرح های مهر پتروکیمیا، پارس فنل، الفین بوشهر، پلیمر پاد جم، طرح الفین کنگان و نیز طرح نوسازی اسکله های فاز یکم پتروشیمی و شرکت پلیمرآریاساسول بازدید خواهد کرد.

همچنین، بهزاد محمدی، فردا (سه شنبه 12 خرداد ماه) با بازدید از منطقه ویژه اقتصادی انرژی برپارسیان واقع در استان هرمزگان، در جریان پیشرفت پروژه های در دست اجرای این منطقه قرار خواهد گرفت.

تسهیل روند پیشرفت پروژه های پتروشیمی

پیش تر معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خصوص هدف از بازدیدهای میدانی از طرح ها و مجتمع ها گفته بود: مدیران طرح‌های پتروشیمی در این بازدیدها مسائل و مشکلات پیش روی طرح‌های را مطرح می‌کنند و در جریان بازدیدهای میدانی، بسیاری از مسائل جاری طرح‌های پتروشیمی ازسوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بسیار مؤثرتر و سریع تر حل و فصل و در اصطلاح «روان‌کاری» می‌شود که این امر، روند پیشرفت و تکمیل پروژه‌ها را تسهیل می‌کند.

 

تعداد بازدید : ۳,۸۹۵