فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی مبارک باد

ضرورت بهره‌گیری از مجراهای ارتباطی فناوری‌محور

ضرورت بهره‌گیری از مجراهای ارتباطی فناوری‌محور
(دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۰۰:۳۳

ایوب بنوی رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: افزون‌بر ۷۰ سال از تشکیل نخستین روابط عمومی در ایران می‌گذرد و این افتخار به نام صنعت نفت کشور رقم خورده است؛ پس این انتظاری معقول است که حرفه‌ای‌ترین روابط‌عمومی‌های کشور نیز در صنعت نفت فعال باشند.

به گزارش نیپنا،متن کامل پیام ایوب بنوی رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بدین شرح است:

«بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه تنها یک مناسبت تقویمی نیست که بِنا باشد برای آن آیینی برگزار شود. این تاریخ بهانه‌ای است تا فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، کارنامه یک سال گذشته خود را مرور، ارزیابی و آسیب‌شناسی کنند و با شناسایی چالش‌ها، کاستی‌ها و نقاط قوت، نقص‌ها و ضعف‌ها را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنند و رویه‌ای بهبود یافته و روزآمدی را متناسب با اتمسفر حاضر در پیش گیرند.
افزون‌بر ۷۰ سال از تشکیل نخستین روابط عمومی در ایران می‌گذرد و این افتخار به نام صنعت نفت کشور رقم خورده است؛ پس این انتظاری معقول است که حرفه‌ای‌ترین روابط‌عمومی‌های کشور نیز در صنعت نفت فعال باشند؛ صنعتی که موتور محرکه اقتصاد کشور است و همواره بخش مهم و چشمگیری از تأمین نیازهای اساسی کشور را بر عهده داشته و همه مردم، مستقیم و غیرمستقیم از برکات و عواید آن بهره‌مند شده‌اند.
فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها عموماً در دو بخش کلان درون‌ و برون‌سازمانی طبقه‌بندی می‌شوند؛ ما که در روابط عمومی صنعت پتروشیمی فاعل و ناظر بر مسئولیت‌ها و مأموریت‌های این بخش هستیم، هماره بر آن بوده‌ایم که به انجام کیفی  فعالیت‌های هر دو بخش به‌طور ویژه توجه کنیم؛ به بیان بهتر،  هم زمینه را برای پویایی، انگیزه‌مندی و نشاط‌افزایی در  بدنه سازمان و بهبود ارتباط کارکنان با مجموعه مدیران را فراهم کنیم و هم ضمن برقراری ارتباط صحیح با رسانه‌ها، زمینه اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌ها و دستاوردهای صنعت عظیم پتروشیمی را فراهم کنیم و با بکارگیری ابزارهای به‌روز و مؤثر تبلیغاتی، پیامدهای حقیقی کوشش و زحمات مدیران و کارکنان این سازمان بزرگ کشور را به مردم عزیز میهن‌مان منتقل کنیم.
در این میان، حتماً بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی رهگشا خواهد بود. آنچه که شیوع بیماری کووید19 به ما آموخت، ناگزیر بودن حرکت به سوی مجراهای ارتباطی مبتنی بر فناوری‌های نوین است.
27 اردیبهشت روز همه شماست، شمایی که کوشش هر روزه‌تان مبنی بر ارائه جلوه‌ای حرفه‌ای‌تر از روابط‌عمومی است. از همه شما سپاسگزارم و دست یکایک شما را به برادری و دوستی می‌فشارم.

امید که فعالیت‌هایتان وجهه صنعت پتروشیمی را، چونان که شایسته عظمت این صنعت ثروت‌ساز ملی است، نزد افکار عمومی دقیق و صحیح ترسیم کند.»


                                                                                                                     ایوب بنوی
                                                                           رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران

تعداد بازدید : ۲,۴۷۹