ششمین نشست مسئولیت اجتماعی صنعت نفت برگزار شد

ششمین نشست مسئولیت اجتماعی صنعت نفت برگزار شد
(سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۸:۳۱

ششمین نشست مجازی امور مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی و ساز و کار توسعه پاک برگزار شد.

به گزارش نیپنا به نقل از مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ،با توجه به نتایج پنجمین دوره همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و کسب تندیس طلایی اقدامات خاص در حوزه زیست محیطی، توسط شرکت پتروشیمی شیراز، ششمین نشست مجازی امور مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با راهبری دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت و با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی و مکانیزم توسعه پاک برگزار شد.

در این نشست محمدصادق پریسای رئیس امور بهداشت ایمنی و محیط زیست(HSE) پتروشیمی شیراز به تشریح اقدام های این شرکت در تعریف، پیاده سازی و ثبت پروژه در CDM که با هدف کاهش غلظت گاز N2o و NOX در این شرکت انجام شد ، اشاره کرد.

ربانی مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این نشست که علاقمندان به حوزه مسئولیت اجتماعی و محیط زیست از چهار شرکت اصلی و شرکت‌های فرعی وزارت نفت حضور داشتند گفت: بزرگترین طرح ثبت شده در CDM کشور جمهوری اسلامی ایران مربوط به پتروشیمی شیراز است و امید است که با انتقال دانش و پیگیری سایر شرکت ها، شاهد افزایش تعداد شرکت های دریافت کننده گواهی CER با توجه به پروژه های بهبود در حال انجام در آینده نزدیک باشیم.

وی ادامه داد: تعریف پروژه های متعدد در مدیریت HSE از جمله تدوین استراتژی مدیریت کربن در صنعت پتروشیمی به عنوان یک راهبرد مناسب در کاهش گازهای گلخانه‌ای و تغییرات اقلیمی خواهد بود .

ربانی در ادامه ضمن تشکر از آقای دکتر طالبیان مشاور اجتماعی وزیر نفت و همکاران محترم دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، اظهارکرد :توجه متوازن به ابعاد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی و حوزه پیشران کارکنان می تواند شرکت ها را در رسیدن به پایداری کمک کند.

تعداد بازدید : ۳,۰۶۸