با صدور اطلاعیه ای اعلام شد:

تغییر در زمان بندی عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا

تغییر در زمان بندی عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا
(شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹) ۱۰:۰۸

زمان بندی عرضه های بورس کالا از جمله محصولات پلیمری و شیمیایی در روزهای پایانی ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش نیپنا ، مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از روزهای عرضه در ایام پایانی سال ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

براساس این اطلاعیه، آخرین روز عرضه کلیه محصولات صنعتی، پتروشیمی و فرآورده های نفتی در سال ۱۳۹۹ تا روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه خواهد بود.

بدین ترتیب، آخرین معاملات ورق در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا در روزهای شنبه ۲۳ اسفند ماه و یکشنبه ۲۴ اسفند ماه بوده و در معاملات شمش بلوم و تختال و معاملات میلگرد و تیرآهن به ترتیب در روزهای دوشنبه ۲۵ اسفند ماه و ۲۶ اسفند ماه پیگیری خواهند شد.

در تالار پتروشیمی نیز محصولات غیر بهین یابی در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته و محصولات بهین یابی شامل پلی پروپیلن ها و پلی وینیل کلراید در روز دوشنبه پیش رو و سایر پلیمرها و شیمیایی ها در روز سه شنبه عرضه خواهند شد.

گفتنی است، بورس کالا در روز ۷ فروردین هیچ گونه عرضه ای نخواهد داشت و عرضه ورق در تالار صنعتی و معدنی در روز یکشنبه ۸ فروردین، شمش بلوم در روز سه شنبه ۱۰ فروردین و میلگرد و تیرآهن در روز چهارشنبه ۱۱ فروردین خواهد بود.

عرضه اسلاک واکس و روغن مربوط به تالار فرآورده های نفتی به ترتیب در یکشنبه ۸ فروردین و سه شنبه ۱۰ فروردین و عرضه محصولات غیر بهین یابی در تالار پتروشیمی روز یکشنبه ۸ فروردین خواهد بود.

افزون بر این عرضه محصولات پلیمری بهین یابی در تالار پتروشیمی روز سه شنبه ۱۰ فروردین ماه و عرضه محصولات شیمیایی بهین یابی چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه است.




تعداد بازدید : ۴,۰۸۳