در نمایشگاه ایران پلاست مطرح شد:

تولید وسل‌های فشاری با مکانیزم اوسموز معکوس برای نخستین بار در کشور

تولید وسل‌های فشاری با مکانیزم اوسموز معکوس برای نخستین بار در کشور
(چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹) ۱۵:۳۸

مسئول تحقوق و توسعه شرکت «دانش بنیان اچ‌بی کامپوزیت آرین ساده» به دستاوردهای مطلوب این شرکت در زمینه تصفیه پساب‌های صنعتی با وسل‌های فشاری با مکانیزم اوسموز معکوس اشاره کرد و گفت: این فناوری که بسیار به صرفه‌‎تر از نمونه‌های خارجی است در مراکز تصفیه پساب‌های صنعتی به کار می‌رود.

سیده‌پونه خلیل‌نسب در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با بیان اینکه بیش از 25 سال در زمینه تولید لوله‌ها و قطعات فایبرگلاس از نوع جی‌آر‌یی، جی‌آر‌ وی‌ یی، رشته پیچ و دستی فعال است، افزود: این شرکت به تازگی در زمینه تولید لوله‌های جی‌آرای فشار قوی به شدت فعالیت داشته است.
خلیل‌نسب با اشاره به اینکه این شرکت، فناوری تصفیه پساب‌های صنعتی با وسل‌های فشاری با مکانیزم اوسموز معکوس در اکثر شرکت‌های پتروشیمی به کار برده است، اظهار کرد: هم‌اکنون شرکت دانش بنیان «اچ‌بی کامپوزیت آرین ساده» جزو وندورلیست‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی گاز، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت‌های تولید فولاد در اصفهان است و سالانه توان تولید 500 تن در سال وسل‌های فشاری با مکانیزم اوسموز معکوس و لوله‌ها و قطعات فایبرگلاس از نوع جی‌آر‌یی، جی‌آر‌ وی‌یی و رشته پیچ دستی را دارد.
مسئول تحقوق و توسعه این شرکت دانش بنیان، رشته پیچی ناپیوسته برای ساخت لوله‌ها و قطعات فایبرگلاس از نوع جی آر یی، جی آر وی یی رشته پیچ دستی را از جمله مزیت‌های محصولات این شرکت دانست و گفت: این گونه لوله‌ها نسبت به روش تولید پیوسته از استحکام زیادی برخوردار است.
چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.
تعداد بازدید : ۲,۳۴۴