در ایران پلاست چهاردهم عنوان شد:

سهم بالای محصولات پتروشیمی ایران در بازار کشور آذربایجان

سهم بالای محصولات پتروشیمی ایران در بازار کشور آذربایجان
(چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹) ۱۴:۵۶

مدیرعامل یک شرکت آذربایجانی به افزایش فعالیت تاجران ایرانی در بازار این کشور اشاره کرد و گفت: محصولات ایرانی به دلیل کیفیت بالا و قیمت تمام شده پایین در این سال‌ها توانسته‌اند سهم خوبی از بازار کشور آذربایجان را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، راشد خلیل‌اف، درحاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در دیدار با مدیر این نمایشگاه به کیفیت و تنوع بالایی محصولات ایرانی ارائه شده در ایران پلاست چهاردهم اشاره کرد و گفت: شرکت ما یکی از مصرف‌کنندگان بالای کشور آذربایجان در زمینه کریستال ملامین است.

وی افزود: در جریان این دوره از نمایشگاه ایران پلاست مذاکراتی جدی با برخی شرکت‌ها در زمینه خرید پلی‌اتیلن داشتیم که امیدواریم در ادامه این مذاکرات به مرحله امضا قرارداد برسد.

مدیرعامل این شرکت آذربایجانی، نمایشگاه ایران پلاست را فرصتی طلایی برای شرکت‌های مصرف‌کننده مواد اولیه، تجهیزات و ماشین‌آلات خارجی دانست و گفت: در خلال این نمایشگاه شاهد پیشرفت‌های زیاد شرکت‌های ایرانی به رغم تحریم‌های غربی بودیم.

خلیل‌اف، به قابلیت‌های بالای تولید مواد اولیه پتروشیمی شرکت‌های ایرانی اشاره کرد و افزود: خرید مواد اولیه از ایران به دلیل فاصله کمتر و کاهش قیمت تمام شده برای شرکت‌های آذربایجانی مقرون به صرفه است.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و امروز (۲۲ بهمن‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

تعداد بازدید : ۱,۸۴۷