نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای ارائه توانمندی های صنایع پایین دستی پتروشیمی

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی برای ارائه توانمندی های صنایع پایین دستی پتروشیمی
(سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹) ۱۶:۰۷

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی با اشاره به برگزاری مطلوب نمایشگاه ایران پلاست گفت: عرضه توانمندی های بخش پایین دست و صنایع تکمیلی یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ایران پلاست است .

مرضیه طهماسبی رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: معرفی دستاوردها، توانمندی ها و ارتقای ارتباط میان تولیدکنندگان و صنعتگران پایین دستی پتروشیمی با بخش بالادست فرصتی است که در این نمایشگاه تخصصی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: تکمیل زنجیره ارزش با استفاده از توان داخلی، انتقال فناوری‌های پیشرفته در کنار تلاش برای ارزش افزوده بیشتر از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه های تخصصی به شمار می رود و ایران پلاست نیز می تواند فرصتی برای ارائه توانمندی های صنایع بالادستی و پایین دستی پلیمری باشد.

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی افزود: توسعه متوازن و افزایش اشتغالزایی در کشور یکی از مهمترین اهداف توسعه در صنعت پتروشیمی ایران است .

وی با برگزاری جلسه با برخی شرکت ها در حاشیه نمایشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از محورهای این دیدار ها مذاکره درباره طرح افق بود و دیدگاه های مختلف صنایع پایین دستی مطرح درباره این طرح مطرح شد.

به گزارش نیپنا ، طرح افق (استاندارد سازی فاکتور و نظارت بر قیمت ) از ابتدای سال جاری با هدف ثبت فاکتور برای صادر کنندگان که نشان دهنده فعال بودن بنگاه های تولیدی است در راستای شفافیت عرضه و تقاضا اجرایی شده است

تعداد بازدید : ۱,۵۱۵