ایران پلاست چهاردهم فرصتی برای همگرایی بیشتر خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی

ایران پلاست چهاردهم فرصتی برای همگرایی بیشتر خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی
(سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹) ۱۵:۵۹

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: معرفی توانمندی ها و گسترش ارتباط تولیدکنندگان با ذینفعان به منظور افزایش همکاری ها در ابعاد مختلف از ویژگی های نمایشگاه ایران پلاست است.

سیدامید شهیدی نیا در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا با اشاره به اینکه استقبال خوبی با توجه وبه شیوع ویروس کرونا از این نمایشگاه شده است اظهارکرد: نمایشگاه امسال رویداد ی موفق است و عرضه توانمندی های بخش پایین دست و صنایع تکمیلی یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ایران پلاست است که به طور قطع محقق می شود.
وی با بیان این که تجمیع تمام بازیگران صنع پتروشیمی فرصتی مناسب برای تعامل و همکاری های بیشتر است گفت: تبادل نظر میان تولید کنندگان، مصرف کنندگان و نیز انجمن ها و تشکل ها با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دیگر نمایندگان دولت سبب ایجاد همگرایی بیشتر در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی می شود و در ایران پلاست چهاردهم رخدادهای مطلوبی رقم خواهد خورد.
شهیدی نیا ادامه داد: بحث پیگیری چالش ها و مشکلات برخی از فعالان صنعت از ویژگی های مهم نمایشگاه امسال به شمار می رود و در این راستا شاهد مذاکرات و گفتگو های سازنده و موثری بوده ایم که امید است به نتایج مناسبی نیز دست یابد.

تعداد بازدید : ۱,۳۳۸