در نمایشگاه ایران پلاست عنوان شد:

آغاز صادرات محصولات پتروشیمی ایران به اردن

آغاز صادرات محصولات پتروشیمی ایران به اردن
(سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹) ۱۴:۲۷

مدیرعامل یک شرکت اردنی فعال در تولید ظروف پلاستیکی به آغاز تجارت محصولات پتروشیمی میان ایران و اردن اشاره کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا یک ماه آینده واردات مواد اولیه پتروشیمی از ایران به کشورمان آغاز خواهد شد.

رضا عاشور، مدیرعامل یک شرکت اردنی فعال در تولید ظروف پلاستیکی در حاشیه سومین روز چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با بیان اینکه امسال برای بار دوم در این نمایشگاه حضور دارد، گفت: در این دوره از نمایشگاه تلاش داریم برای خرید مواد اولیه برای تولید محصولات پلاستیکی با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکره شویم.

وی به عدم حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه ایران پلاست امسال نسبت به سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: اما بازرگانانی همچون من که به دنبال مواد اولیه هستند در هر شرایطی خود را برای خرید خوراک و مواد اولیه آماده به ایران می‌رسانند. در این نمایشگاه بازرگانان و تجار می‌توانند بدون دغدغه و واسطه به سراغ تولیدکنندگان اصلی مواد اولیه پتروشیمی رفته و با آن‌ها وارد معامله و تجارت شود.

عاشور، به سطح پایین روابط تجاری ایران و اردن اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های مثمرثمر سفارت ایران در اردن، ما توانستیم اطلاعات مفیدی کسب کنیم و در این نمایشگاه حضور یافتیم.

وی با بیان اینکه شرکت ما، محصولات پلاستیکی و ظروف خود را فقط به کشور فلسطین صادر می‌کند و قصد دارد با خرید مواد اولیه ایرانی و تبدیل آن به محصولات پلاستیکی به کار خود رونق بیشتری دهد، ادامه داد: پیش از این شرکت‌های اردنی محصولات گرانولی را از کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس به‌خصوص عربستان سعودی خریداری می‌کردند.

تعداد بازدید : ۱,۷۹۲