مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در ایران پلاست:

لزوم استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی

لزوم استفاده از ظرفیت مراکز پژوهشی در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی
(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۱۵:۴۷

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست را محلی برای افزایش همکاری و تعامل میان شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی دانست و گفت: باید پیوند میان مراکز پژوهشی، دانشگاهیان و شرکت‌های دانش بنیان با صنعت پتروشیمی تحکیم شود.

علی پژوهان امروز (دوشنبه، ۲۰ بهمن ماه) در حاشیه دومین روز چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: نمایشگاه ایران پلاست با وجود شیوع ویروس کرونا در مجموع با استقبال خوبی مواجه شده است.
وی نمایشگاه ایران پلاست را محلی برای تبادل دانش و اطلاعات میان شرکت‌های فعال در صنعت پتروشیمی عنوان کرد و افزود: قابلیت‌های ساخت مواد اولیه، تجهیزات و قطعه‌های مختلف و کاربردی در داخل کشور وجود دارد و در این راستا باید پیوند میان مراکز پژوهشی، دانشگاهیان و شرکت‌های دانش بنیان با صنعت پتروشیمی تحکیم شود.
 وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ایران پلاست نشان دهنده رشد و توسعه صنعت است و شرکت‌ها می توانند از این فرصت ضمن حفظ ارتباطات گذشته و تداوم آن، ارتباط های جدید ایجاد کنند.
گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» دیروز (یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و تا ۲۲ بهمن دایر است.

تعداد بازدید : ۱,۲۹۰