عضو کمیسیون عمران مجلس در ایران پلاست تأکید کرد:

توسعه صنعت پتروشیمی با بومی‌سازی دانش‌های روز جهان

توسعه صنعت پتروشیمی با بومی‌سازی دانش‌های روز جهان
(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۱۵:۳۷

عضو کیمسیون عمران مجلس شورای اسلامی به اهمیت انتقال دانش‌فنی و لزوم بهره‌گیری از دانش روز جهان اشاره کرد و گفت: شرکت‌های توانمند ایرانی می‌توانند با داخلی‌سازی دانش روز جهان به توسعه صنعت پتروشیمی و کاهش خام‌فروشی کمک کنند.

غلامرضا شریعتی، نماینده مردم بهشهر استان مازندران در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه، 20 بهمن ماه) در حاشیه بازدید از دومین روز نمایشگاه ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: این رویداد مهم نمایشگاهی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور می‌تواند نقش‌آفرین باشد و محلی مناسب برای ارائه توانمندی‌های صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه باید در راستای کاهش خام‌فروشی به سمت تکمیل زنجیره ارزش حرکت کرد، ادامه داد: بدون تردید توسعه متوازن صنعت پتروشیمی می‌تواند منجر به تولید محصولات با ارزش نهایی برای تامین نیاز کشور و صادرات باشد.
شریعتی به اهمیت انتقال دانش‌فنی و لزوم بهره‌گیری از دانش روز جهان اشاره کرد و گفت: شرکت‌های توانمند ایرانی می‌توانند با داخلی‌سازی دانش روز جهان به توسعه صنعت پتروشیمی کمک کنند و پیامد آن فاصله گرفتن از خام‌فروشی خواهد بود.
گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» دیروز (یکشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

تعداد بازدید : ۱,۶۰۸