استقبال گسترده مردم عراق از محصولات پلاستیکی ایرانی

استقبال گسترده مردم عراق از محصولات پلاستیکی ایرانی
(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۱۴:۳۹

مدیرعامل یک شرکت عراقی با بیان اینکه همه نیازهای تجار عراقی فعال در زمینه پلاستیک با کیفیت بالا در نمایشگاه ایران پلاست، گفت: مردم عراق همواره از محصولات پلاستیکی ایرانی استقبال کرده اند.

فرج عبدالحسینی، مدیرعامل یک شرکت فعال در زمینه پلاستیک امروز (دوشنبه، 20 بهمن) پس از شرکت در نشست های تجاری B2B که در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست برگزار می شود به خبرنگار نیپنا گفت: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست همچون سال‌های گذشته به طور منظم و قوی در حال برگزاری است و برای بازرگانان عراقی فرصت خوبی است تا از دستاوردها و مواد اولیه شرکت‌های ایرانی بهره‌مند شوند.

وی افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برخی کشورها و شرکت های ترکیه ای و آسیایی در نمایشگاه ایران پلاست شرکت نکردند، اما ما شاهد هستیم که شرکت های ایرانی به خوبی توانسته اند جای این شرکت ها را بگیرند به طوری که ما با برخی از این شرکت ها برای واردات مواد اولیه و تجهیزات وارد مذاکره شده ایم و بزودی در زمینه قیمت به توافق نهایی خواهیم رسید.

عبدالحسینی ادامه داد: بنده و همکارانم در چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست تهران شاهد پیشرفت چشمگیر دانش فنی در بین تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی بودیم به طوری که آن‌ها تمامی قطعات و تجهیزات به کار رفته در دستگاه هایشان را خودشان طراحی و تولید می کنند.

مدیرعامل این شرکت عراقی فعال در زمینه پلاستیک اظهار داشت: تنوع و گستردگی محصولات پتروشیمی و پایین دستی در چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست بسیار زیاد است؛ وانگهی مردم عراق از گذشته تاکنون استقبال خوبی از این گونه محصولات داشته اند.

تعداد بازدید : ۱,۲۱۶