معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد:

پتروشیمی‌؛ نبض اقتصاد کشور

پتروشیمی‌؛ نبض اقتصاد کشور
(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۱۴:۳۲

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از نمایشگاه ایران پلاست بر نقش مهم وتاثیرگذار صنعت پتروشیمی در توسعه و اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: پتروشیمی‌، نبض اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، محمدجعفر کبیری امروز (دوشنبه، 20 بهمن ماه) در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست در دیدار با بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان آخرین روند توسعه این صنعت پیشرو قرار گرفت و درباره گسترش همکاری ها بحث و گفتگو شد.

محمدجعفر کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در جمع اعضای اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی به نقش مهم صنعت پتروشیمی در اقتصاد و توسعه کشور اشاره کرد و گفت: امروزه و در شرایط تحریم، پتروشیمی ها نبض اقتصاد کشور هستند و باید با هدف کاهش خام فروشی به سمت توسعه صنایع پایین دستی و تولید و صادرات محصولات نهایی حرکت کرد.

وی تصریح کرد: با همکاری وزارتخانه های نفت، صمت و اقتصاد به دنبال حمایت از صنایع پایین دستی و تعاونی ها با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر در بخش های میانی و پایین دستی پتروشیمی هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث سرمایه گذاری مشترک میان تعاونی ها با دیگر بخش ها اقدام های مطلوبی درجریان است، گفت: امیدواریم بزودی خبرهای خوبی را اعلام کنیم.

تعداد بازدید : ۱,۱۴۶