نشست‌های تجاری B2B در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست برگزار می شود

نشست‌های تجاری B2B در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست برگزار می شود
(دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹) ۱۰:۲۱

نشست های تجاری B2B شرکت های فعال در صنعت پلیمر ایران و تجار کشورهای اقلیم کردستان، عراق و افغانستان در حاشیه دومین روز نمایشگاه ایران پلاست برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار نیپنا، امروز (دوشنبه، 20 بهمن ماه) در حاشیه دومین روز از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، نشست های هیئت های تجاری کشورهای اقلیم کردستان، عراق و افغانستان به منظور گسترش همکاری ها با شرکت های پلیمری ایرانی انجام می شود.

براساس این گزارش، نشست هیئت های تجاری اقلیم کردستان عراق ساعت 10، بخش عربی عراق ساعت 11:30 و افغانستان ساعت 13 امروز برگزار می شود.

گفتنی است، این نشست ها در انتهای سالن 38B نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و تا 22 بهمن دایر است.

نمایشگاه ایران‌پلاست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شعار «کسب‌وکار جهانی» در چهار گروه مواد اولیه، ماشین‌آلات، کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات فنی و مهندسی از ۱۹ تا ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران دایر است. گروه مواد اولیه در سالن‌های ۳۸، ۴۰ و A۴۰، گروه ماشین‌آلات و تجهیزات در سالن B۳۸ و گروه کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات در سالن‌های A۴۱ ،۴۴-۱ و ۲-۴۴ جانمایی شده‌اند.

هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست، نخستین نمایشگاه مجازی در تاریخ نمایشگاهی ایران پلاست نیز به‌مدت سه هفته دایر است. این زمینه فرصت مناسبی برای جبران محدودیت‌هایی است که شرایط ویژه همه‌گیری کرونا در دنیا و البته در ایران، برای حضور در نمایشگاه ایران پلاست و مذاکرات رودرروی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه چهاردهم ایران پلاست ایجاد کرده است.

تعداد بازدید : ۹۵۲