تا ساعاتی دیگر آغاز به کار رسمی ایران پلاست با حضور دو وزیر

سفرا و تجار 10 کشور جهان در ایران پلاست چهاردهم حضور دارند

سفرا و تجار 10 کشور جهان در ایران پلاست چهاردهم حضور دارند
(یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹) ۰۸:۲۴

ایران پلاست در چهاردهمین آوردگاه خود، آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای 200 مشارکت‌کننده داخلی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش نیپنا؛ ایوب بنوی، مدیر نمایشگاه ایران‌پلاست با بیان این خبر گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست امروز (یکشنبه، ۱۹ بهمن ماه) با حضور وزرای نفت و صمت، روسای کمیسیون انرژی و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران، مدیران عامل بانک‌ها، صاحبان صنایع و تجار خارجی آغاز به کار می‌کند.

 

بنوی افزود: پیرو هماهنگی های انجام شده با وزارت امور خارجه سفرای کشورهای روسیه، سوریه، تاجیکستان، عراق، ارمنستان، کنیا، بنگلادش، تایلند، افغانستان و ونزوئلا در آیین رسمی افتتاح حضور دارند.

وی با بیان اینکه ایران پلاست چهاردهم همچون ادوار گذشته در چهار گروه کالایی برگزار می‌شود، افزود: ۶۷ شرکت در گروه مواد اولیه، ۲۶ شرکت در گروه ماشین‌آلات و تجهیزات،۹۷ شرکت در گروه محصولات ساخته و پیش ساخته و  ۱۰ شرکت در گروه خدمات فنی و مهندسی،  آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش متخصصان صنایع پلیمری و پلاستیک و نیز صنایع وابسته می‌گذارند.

 

به گفته بنوی، چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور 200 مشارکت کننده داخلی در مساحت ۲۳ هزار متر مربع برگزار می‌شود.

 

مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اشاره به نقش و حضور شرکت‌های دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه، خاطر نشان کرد: با استقبال و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان، ایران پلاست در آوردگاه چهاردهم خود شاهد حضور یک پاویون شامل ۶ شرکت دانش بنیان و حضور ۸ شرکت به صورت مستقل است.

 

وی با بیان اینکه در این دوره  ۲۵۰ بازرگان از ۱۰ کشور کنیا، سوریه، عراق، افغانستان، آذربایجان، ترکیه، اردن، هند، بوسنی و اقلیم کردستان از نمایشگاه بازدید خواهند کرد، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به استقبال تجار خارجی، شاهد مذاکرات همکاری با شرکت‌های داخلی در جریان کار نمایشگاهی باشیم.

 

بنوی در خصوص نمایشگاه مجازی ایران پلاست، خاطر نشان کرد: همزمان با نمایشگاه ایران پلاست، نمایشگاه مجازی نیز آغاز و به مدت سه هفته ادامه دارد که در این بخش ۷۳ شرکت داخلی و دو شرکت خارجی حضور دارند.

 

گفتنی است؛ چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۱۹ تا ۲۲ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود

 

تعداد بازدید : ۶۲۹