آغاز به کار ششمین دوره «کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو»

آغاز  به کار ششمین دوره «کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو»
(سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹) ۱۰:۴۰

ششمین دوره «کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو» با عنایت به شرایط حاضر کشور پس از همه گیری ویروس کرونا، به عنوان «اولین کنگره مجازی حرفه­ ای ایران» آغاز به کار کرد.

به گزارش نیپنا ، ششمین دوره «کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو» با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت ، معاونان و مدیران ارشد صنعت نفت کشورمان صبح امروز آغاز به کار کرد.

کنگره نفت و نیرو از جمله رخدادهای سالانه است که به خوبی توانسته نقش حلقه واسط میان فعالان این صنعت اعم از وزارت‎خانه ­ها، انجمن‎ها، کارشناسان و مجموعه شرکت‎های داخلی و بین ‎المللی را ایفا کرده و بستری برای برقراری ارتباط، تبادل افکار و مبادله آخرین راهکارها و ارائه روش‎های بهبود و الگوهای نوین حل مساله در این حوزه ­ها فراهم سازد. این رویداد در سال جاری نیز با سخنرانی مقامات عالیرتبه صنعت نفت و نیرو از جمله بازدید اختصاصی وزیر نفت و وزرا و معاونان وزارت نیرو همراه خواهد بود.

دبیرخانه ششمین کنگره نفت و نیرو با در نظرگرفتن تمهیدات مختلف و با لحاظ پروتکل­ های بهداشتی ویژه، ضمن پخش آنلاین و زنده مراسم افتتاحیه و اختتامیه، در نشست­ های مختلف میزبان سخنرانان کلیدی و صاحبنظران صنایع نفت و نیرو خواهد بود که در خصوص مسائل و موضوعات چالشی این دو حوزه، تحولات بین ­المللی و روابط بین­ الملل به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

تعداد بازدید : ۱,۲۳۰