تاکید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر حمایت از سازندگان داخلی

تاکید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر حمایت از سازندگان داخلی
(دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹) ۱۳:۴۰

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به توانمندی های شرکت های ایرانی در زمینه ساخت داخل،بر ایجاد رابطه دوسویه خلق نوآوری و وافزایش کیفیت همراه با اعتماد سازی توسط سازندگان داخلی تاکید کرد.

بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه بازدید خود از آخرین روز بیست و پنجمین نمایشگاه نفت، گاز ، پالایش و پتروشیی درگفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: شعار امسال نمایشگاه «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» بود و با توجه به قرار داشتن در سال جهش تولید امسال نسبت به سال های قبل وقت بیشتری برای بازدید از نمایشگاه را اختصاص دادیم .

وی بیان کرد: در روز های گذشته بازدید های بسیار خوبی از سالن های مختلف نمایشگاه انجام شد و باید به این نکته اشاره کرد که در بخش توسعه و طرح های پتروشیمی شرکت های متعددی فعال هستند و دستاوردهای خود را در زمینه های مختلف ارائه کردند.

محمدی با اشاره به حضور موفق شرکت های دانش بنیان در این رویداد بزرگ نمایشگاهی افزود: با توجه به ایجاد دفتر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان در شرکت ملی صنایع پتروشیمی تلاش داریم تا با این شرکت ها ارتباط بیشتری برقرار کنیم و امید واریم که رشد و پیشرفت این شرکت ها در صنعت پتروشیمی اثر بخش باشد.

وی با بیان این که شرکت های دانش بنیان باید در بحث اعتماد سازی فعالتر شوند گفت: تلاش داریم تا در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ، شرکت های مورد اشاره را زیر چتر حمایتی خود قرار دهیم.

تاکید بر حمایت از سازندگان داخلی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: همواره بر حمایت از ساخت داخل تاکید داریم و سازندگان ایرانی باید به 2 اصل مهم ساخت تجهیزات و ساخت اعتماد توجه ویژه ای داشته باشند .

وی تصریح کرد: تولید کنندگان باید تلاش کنند تا با فعالیت بیشتر و کیفیت بالاتر اعتماد سازی کنند و به دنبال ایجاد نوآوری همگام با ایجاد اعتماد باشند و این یک حرکت دو سویه است.

محمدی با بیان این که استفاده از ظرفیت های موجود با بهره گیری از دانش و فناوری های روز جهان می تواند مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران را هموار کند گفت: استفاده حداکثری از توان تولیدکنندگان، و سازندگان داخلی برای انتقال دانش فنی، بومی سازی و توسعه فناوری های نوین می تواند منجر به تحقق برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه صنعت پتروشیمی شود.

به گزارش نیپنا، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آخرین روز از نمایشگاه بیست و پنجم نفت، گاز پالایش و پتروشیمی از سالن های 8و9 و همچنین سال 31 بازدید کرد.

تعداد بازدید : ۹۰۰