پتروشیمی تبریز صادرکننده نمونه سال 99 شد

پتروشیمی تبریز صادرکننده نمونه سال 99 شد
(چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹) ۰۹:۵۸

پتروشیمی تبریز به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال ۹۹ انتخاب شد.

به گزارش نیپنا،   به نقل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز، سیاوش درفشی، مدیرعامل این مجتمع تروشیمی تندیس صادرکننده نمونه ملی را از دست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دریافت کرد.

بر اساس این گزارش جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تندیس صادر کننده نمونه سال ۹۹ را تقدیم مهندس درفشی مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز کرد.

با توجه به اینکه دستگاه های مختلفی در پروسه انتخاب صادرکننده نمونه مشارکت دارند، نوع رفتار شرکت ها در مورد تعهدات ارزی و بدهی های بانکی نیز ملاک عمل قرار گرفته است.

همچنین علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تقدیم لوح تقدیر از خدمات ارزنده ی شرکت پتروشیمی تبریز که با حضور موفق خود در عرصه تجارت خارجی موجبات معرفی خدمات و محصولات کشور را به همراه داشته تقدیر کرد.

وی از شرکت پتروشیمی تبریز بعنوان یکی از پیشران های رونق تولید، رشد اقتصادی و توسعه ی پایدار و همه جانبه یاد کرد و گفت در سال جهش تولید این شرکت همچون سرداران نامی و افتخارآفرین ایران زمین دلیرانه در ایفای مسئولیت های خود نقش آفرینی می کند.

امتیاز های مختلفی برای انتخاب صادرکنندگان نمونه در نظر گرفته شده که رشد سه سال قبل در میزان صادرات ، تعداد بازارها، بازارهای جدید و تعدد بازارها در سه ساله گذشته از جمله امتیازبندی های مرتبط با انتخاب صادرکننده نمونه بوده است.

تعداد بازدید : ۱,۷۸۸