در اکتبر 2020 رخ داد

احیای قیمت‌های تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در منطقه مالی یورو

احیای قیمت‌های تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در منطقه مالی یورو
(سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹) ۱۲:۵۰

قیمت‌های تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در منطقه مالی یورو با وجود احیا در اکتبر 2020 همچنان نسبت به دوره مشابه پارسال 4.5 درصد پایین‌تر است.

به گزاش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، یورواستات اعلام کرد: قیمت تولیدکنندگان مواد شیمیایی در منطقه مالی یورو در ماه اکتبر سال جاری میلادی اندکی افزایش یافت، اما همچنان بسیار پایین‌تر از سطح اکتبر 2019 است.

قیمت تولیدکنندگان مواد شیمیایی در 19 کشور عضو حوزه مالی یورو در ماه اکتبر امسال نسبت به دوره مشابه پارسال 4.5 درصد پایین بوده است، در حالی که در اتحادیه اروپا با 27 کشور عضو، قیمت‌ها در دوره مورد بررسی 4.4 درصد پایین‌تر بود.

با این حال ، کاهش سالانه از زمان سقوط آنها در ماه مه امسال در خلال محدودیت‌ها و قرنطینه‌های اعمال شده در اروپا برای مهار گسترش شیوع ویروس عالم‌گیر کووید-19 (کرونا) کمتر بوده است.

کاهش قیمت‌های تولیدکنندگان مواد شیمیایی در ماه مه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال د سطح منطقه مالی یورو 9.4 درصد و در اتحادیه اروپا 9.0 درصد بود.

هلند تغییرات فاحشی را در معیارهای سالانه ایجاد کرد که نشان دهنده چگونگی تأسیسات مواد شیمیایی کشور به‌عنوان مراکز مهم لجستیکی جهانی است و محصولات مختلف از این دو حوزه‌ از آنجا عبور می‌کند.

تعداد بازدید : ۳,۹۶۸