درآستانه هفته پژوهش محقق شد:

همکاری دو شرکت پژوهشی برای ساخت کاتالیست

همکاری دو شرکت پژوهشی برای ساخت کاتالیست
(دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹) ۱۲:۱۶

کاتالیست های ریفرمینگ خشک مورد نیاز شرکت پتروشیمی خوزستان با دانش فنی «شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی» در مقیاس صنعتی برای دومین بار از سوی شرکت گسترش فناوری خوارزمی تولید و به این واحد صنعتی تحویل داده شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی گسترش فناوری خوارزمی، رشد کمی و کیفی تولید محصولات داخلی و به تبع آن نظام مند ساختن فعالیت‌ شرکت های دانش بنیان می‌تواند ما را هم در تحقق شعار سال که جهش تولید است موفق کند و هم گره‌های زیادی را از مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه، باز کند

این شرکت در جهت نیل به خودکفایی و صرفه جویی اقتصادی و بهره ­گیری از توان داخلی، برای دومین بار، کاتالیست های ریفرمینگ خشک مورد نیاز شرکت پتروشیمی خوزستان را با دانش فنی «شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی» در مقیاس صنعتی تولید و به این واحد صنعتی تحویل داد.

گفتنی است این محصول در راکتورهای شرکت پتروشیمی خوزستان که دارای تنها واحد ریفرمینگ خشک گاز طبیعی کشور و یکی از مهم ترین واحدهای پتروشیمی و زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس است مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

عملکرد بسیار خوب و طول عمر بالای کاتالیست های تحویل داده شده قبلی به این مجتمع پتروشیمی موجب شده که دوباره سفارش تولید آن به مجموعه گسترش فناوری خوارزمی ابلاغ شود. این محموله پس از طی مراحل تولید و کنترل کیفیت در نیمه آذرماه 1399 به پتروشیمی خوزستان تحویل داده شده به زودی بارگذاری خواهد شد.

تعداد بازدید : ۵,۶۰۸