آخرین اقدام های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای کمک به آبگرفتگی منطقه ماهشهر

آخرین اقدام های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای کمک به آبگرفتگی منطقه ماهشهر
(چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹) ۱۰:۲۱

طراحی و پشتیبانی فنی عملیات انتقال آب از بخش های مختلف آب گرفته ازسوی نیروهای فنی مهندسی و آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با همکاری سایر ارگان‌ها در حال انجام است.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این منطقه، پشتیبانی فنی و مهندسی عملیات دفع آبهای سطحی شهرستان را در نقاط مختلف بر عهده دارند.

طراحی و پشتیبانی فنی عملیات انتقال آب از بخش های مختلف آب گرفته شهرستان توسط نیروهای فنی مهندسی و آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با همکاری سایر ارگان‌های ذیربط بطور مستمر در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، تهیه و استقرار پمپ های برقی و دیزلی در نقاط مختلف شهرستان، خرید لوله و اتصالات فنی مورد نیاز و در اختیار قرار دادن چندین خودروی شاسی بلند برای انتقال نیروهای عملیاتی و کادر درمان بیمارستان ها نیز از کمک های لجستیک پتروشیمی‌ها به بحران موجود بوده است.

از دیشب، تچندین هزار پرس غذا و ۱۸ هزار بطری آب معدنی از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی تهیه و بین مردم توزیع می‌شود.

بنا به اظهارات مسئولین قرار شده برای تسریع عملیات انتقال آب، چند پمپ بزرگ از خارج از استان به منطقه اعزام شده و پشتیبانی فنی، مهندسی و لجستیک این عملیات توسط شرکت های منطقه ویژه اقتصادی انجام خواهد شد.

تعداد بازدید : ۳,۸۷۴