صیانت از محیط زیست راهبرد پتروشیمی مروارید

صیانت از محیط زیست راهبرد پتروشیمی مروارید
(چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹) ۰۸:۴۸

مدیر عامل پتروشیمی مروارید گفت: فعالیت های زیست محیطی مانند کاهش مصرف انرژی و پروژهای بهبود وکنترل موارد بهداشتی و پسماند جهت پیشگیری از آلودگی محیط زیست وگسترش فضای سبز مورد توجه ویژه قرار دارد.

به گزارش نیپنا به نقل ازروابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید؛ فرهاد قلی نژاد مدیرکل سازمان محیط زیست استان بوشهر و هیئت همراه روز سه شنبه چهارم آذرماه از مجتمع پتروشیمی مروارید بازدید و در نشستی با مدیر عامل پتروشیمی مروارید شرکت کرد.

بر اساس این گزارش در این نشست حسین صادقیان مدیر عامل شرکت توضیحات کاملی در خصوص فعالیت های زیست محیطی از جمله کاهش مصرف انرژی و پروژهای بهبود، کنترل موارد بهداشتی و پسماند جهت پیشگیری از آلودگی محیط زیست، گسترش فضای سبز و ... ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست یکی از ارزش های سازمانی و مسئولیت اجتماعی ما است گفت: تمامی کارکنان این شرکت ملزم به حمایت و حفاظت از محیط زیست هستند و به این مهم باور دارند.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت پتروشیمی مروارید نیز در این نشست گزارشی از اقدامات و عملکرد این پتروشیمی در حوزۀ محیط زیست ارائه کرد.

در ادامۀ نشست، مدیرکل سازمان محیط زیست استان بوشهر با تقدیر و تشکر از اقدامات زیست محیطی صورت گرفته در شرکت پتروشیمی مروارید و روند رو به رشد و مثبت آن تاکید کردند پتروشیمی مروارید به عنوان یک الگوی همکاری با محیط زیست در بین پتروشیمی ها است.

دکتر قلی نژاد همچنین با ستودن اهتمام پتروشیمی مروارید در رفع آلودگی ها عنوان داشتند این شرکت فاقد آلودگی بوده و از پتروشیمی های پیشرو در منطقه به شمار می آید.

وی با بیان این که اقدامات انجام شده در زمینۀ درمان گونه های مختلف حیات وحش که با حمایت شرکت پتروشیمی مروارید صورت پذیرفته است و در کشور منحصربه فرد و بی سابقه است افزودند هدف از تجهیز و راه اندازی این نقاهتگاه در استان بوشهر حفظ گونه های حیات وحش و پیشگیری از بیماری های مشترک انسان و حیوان است.

در پایان این نشست نیز آقای پاپری مسئول نقاهتگاه حیات وحش استان بوشهر، گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته ارایه کرد و ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و مجموعه پتروشیمی مرواریدگفت: تاکنون تعداد قابل توجهی از حیوانات حیات وحش در این مرکز درمان و به طبیعت باز گشته اند. لازم به ذکر است در این بازدید و نشست، آقای موذنی رییس اداره حفاظت محیط زیست عسلویه و تنی چند از همکاران ایشان دکتر قلی نژاد را همراهی می کردند.

تعداد بازدید : ۳,۸۱۶