برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹) ۱۲:۵۷

آیین تکریم و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه NPC با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، آیین تکریم و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اعضای هئیت مدیره این شرکت و نیز تعدادی از مدیران ارشد امروز سه شنبه (4 آذرماه ماه) برگزار شد.

بر پایه این گزارش، در این مراسم حسن عباس زاده به عنوان سرپرست جدید مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی معرفی شد و از تلاش های علی اصغر گودرزی فراهانی در طول تصدی این مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین با تاکید بر جایگاه ویژه و مهم مدیریت برنامه ریزی و توسعه، اظهارکرد: باید همکاری، تعامل و تدبیر به سمت توسعه هدفمند و هوشمندانه در مسیر اعتلای صنعت پتروشیمی ایران حرکت کنیم و دستاوردهای ارزشمندی را برای این صنعت پیشرو محقق سازیم.

وی ادامه داد: مدیریت برنامه ریزی و توسعه در تحقق راهبردهای صنعت تاثیرگذار است و در 2 سال گذشته تلاش شد تا این واحد بیش از گذشته در توسعه صنعت نقش آفرین باشد.

محمدی، به انتخاب مدیر جدید این واحد نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از تجربه و جوانی مدیریت جدید برای واحد برنامه ریزی و توسعه می تواند منجر به تحولاتی نوین و اثر بخش شود و در فضای تعامل می توان برنامه های مختلف تدوین شده را تحقق بخشید.

به گزارش نیپنا، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز کارکنان مدیریت برنامه ریزی و توسعه از بیش از 30 سال خدمت علی اصغر گودرزی فراهانی در صنعت پتروشیمی ایران و نائل شدن ایشان به افتخار بازنشستگی تقدیر کردند.


تعداد بازدید : ۳,۱۳۵