معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد:

اعلام شرایط اخذ مجوز طرح های جدید پتروشیمی

اعلام شرایط اخذ مجوز طرح های جدید پتروشیمی
(شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹) ۱۶:۰۸

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هیچ مجوز جدیدی برای ساخت طرح های پتروشیمی بدون در نظر گرفتن الزام های پیش بینی شده صادر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، بهزاد محمدی در آیین تکریم و معارفه مدیر سرمایه گذاری و همچنین رئیس کل امور بین الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی که با حضور اعضای هئیت مدیره این شرکت و نیز تعدادی از مدیران ارشد برگزار شد اظهارکرد: قطار توسعه صنعت پتروشیمی ایران با شتاب در حال حرکت است و افزون بر بهره برداری از چند طرح پتروشیمی تا پایان سال جاری روند راه اندازی طرح ها در سال های آتی تداوم خواهد یافت.

وی افزود: صدور مجوزهای جدید برای طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه خودفقط با در نظرگرفتن 3 الزام توسعه متوازن،هوشمند و پایدار انجام می شود و طرح هایی مجوز خواهند گرفت که قابلیت اجرا داشته باشند و باید به سمتی حرکت کنیم که طرح هایی اجرایی شوند که تاب آوری بیشتری در صنعت دارند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بیان کرد: تعداد زیادی طرح که دارای مجوز هستند متاسفانه هیچ گونه فعالیتی در ساخت ندارند و در آینده مجوزها با در نظر گرفتن تمام شرایط صادر خواهد شد.

محمدی با بیان این که امور سرمایه گذاری NPC پنجره امید برای سرمایه گذاران است گفت:این واحد و نیز امور بین الملل به دلیل نوع فعالیت خود نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار در توسعه صنعت پتروشیمی دارند و سرمایه گذارانی که به NPC مراجعه می کنند باید پس از مراجعه به این شرکت با حمایت و انگیزه فعالیت خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: نقشه راه توسعه صنعت از بالادست تا بخش های پایین دستی تدوین شده است و امروز پتروشیمی در راستای اهداف برنامه ریزی شده خود به سوی توسعه متوازن و نیز تحقق طرح های پیشران حرکت می کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به تغییران صورت گرفته در امور سرمایه گذاری و نیز امور بین الملل NPC گفت: این تغییرات به دلیل پایان دوره های مسئولیت 4 ساله انجام شدو خدمات ارزشمند و تاثیرگذار آقایان علیمراد و باورصاد در مسولیت های خود قابل ستایش است و برای این بزرگواران آرزوی موفقیت دارم.

محمدی همچنین برای شهرام رضایی سرپرست جدید مدیریت سرمایه گذاری آرزوی توفیق در انجام مسئولیت های خود کرد.


تعداد بازدید : ۳,۳۲۳