افت درآمد میتسوئی کمیکالز ژاپن

افت درآمد میتسوئی کمیکالز ژاپن
(دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹) ۱۱:۲۶

درآمد خالص شرکت میتسوئی کمیکالز ژاپن در پی کاهش تولید در بازه زمانی آوریل تا سپتامبر سال 2020 میلادی با کاهش روبه‌رو شد.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، شرکت میتسوئی کمیکالز ژاپن اعلام کرد که درآمد خالص این شرکت در محدوده زمانی آوریل تا سپتامبر سال جاری میلادی به‌ دنبال کاهش تولید در پی کاهش تقاضا به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس همه‌گیری جهانی کووید-19 (کرونا) کاهش یافته است.

فروش این شرکت در سه ماه سوم سال 2020 میلادی 537 هزار تن بوده است، در حالی که این رقم در مقایسه با تولید 678 هزار و 700 تنی سه ماه سوم سال 2019 میلادی 20.9 درصد افت نشان می‌دهد.

درآمد خالص میتسوئی کمیکالز در سه ماه سوم امسال با52.9 درصد افت نسبت به دوره مشابه پارسال به 9 میلیارد و 600 میلیون دلار رسید، در حالی که این رقم در سه ماه سوم سال گذشته میلادی 20 میلیارد و 400 میلیون دلار بود.

همه بخش‌های تجاری این شرکت ژاپنی در دوره مورد بررسی نسبت به مدت مشابه پارسال فروش کمتری داشته‌اند و به‌دلیل افت تولید نفتا و دیگر مواد اولیه و قیمت سوخت، با کاهش قیمت فروش روبه‌رو بوده‌اند.

نرخ عملیاتی نفتا کراکر به‌دلیل کاهش تقاضا برای محصولات پایین دستی که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت، نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل کمتر بود.

تولید پلی پروپیلن (PP) این شرکت نیز تحت تأثیر کاهش تقاضا برای محصولات مورد نیاز صنایع خودروسازی قرار گرفت.

میتسوئی کمیکالز ژاپن در بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز زمان پایان این ویروس همه‌گیر مشخص نیست و پیش‌بینی تاثیر آن روی عملکرد آینده این گروه دشوار است.



تعداد بازدید : ۲,۵۷۱