افزایش اعتبار مبارزه با ویروس کرونا از سوی پتروشیمی ها در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

افزایش اعتبار مبارزه با ویروس کرونا از سوی پتروشیمی ها در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹) ۰۹:۴۶

مجموع اعتبار اختصاصی پتروشیمی های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ببرای مقابله با کوید ۱۹ در‌ شهرستان بندرماهشهر به ۸۰۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش نیپنا به نقل از دبیرخانه مسولیت اجتماعی شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بخش نخست هفتاد و هشتمین جلسه این شورا (سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹) بر‌ محور شرایط اضطراری و با موضوع کرونا بود.

مدیرعامل سازمان و رییس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این خصوص گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما، محتمل است آمار مبتلایان به کوید ۱۹ بالاتر رود. لذا نیاز است که پشتیبانی جدی خود را در این حوزه تقویت کنیم.

سید امید شهیدی نیا از مجموعه کادر خدوم بهداشت و درمان تقدیر کرد و افزود: می بایست از زحمات و جانفشانی های ایشان به نحو شایسته قدردانی شود.

وی خاطر نشان کرد: پتروشیمی آماده است تمامی ملزومات مقابله با کرونا را در شهرستان بندر ماهشهر تامین کند.

وی تشریح کرد: تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است، اکنون نیز ۲۰۰ میلیارد ریال برای هزینه های اعلام شده در گزارش بهداشت و درمان، اختصاص می دهیم و علاوه بر آن ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز به عنوان ذخیره باشد تا اگر این اعتبار تمام شد، کار مبارزه با این ویروس منحوس متوقف نشود.

این اعتبار متناسب با اعلام نیاز انجام شده توسط بهداشت و درمان شهرستان، بیمارستان نفت در محورهای پیشگیری و درمان صرف می شود.

سید امید شهیدی نیا همچنین در این جلسه پیشنهاد کاهش حضور نیروهای روزکار شرکت های منطقه به دو سوم- یک سوم را ارائه کرد که مورد تصویب قرار گرفت؛ این مصوبه بزودی به شرکتها ابلاغ می‌شود.

براساس این مصوبه، افراد دارای بیماریهای زمینه ای چون دیابت بیشتر از این دورکاری استفاده خواهند نمود.

تعداد بازدید : ۲,۳۶۲