تولید اتیلن با مشخصات فنی خاص،از سوی فورموسا

تولید اتیلن با مشخصات فنی خاص،از سوی فورموسا
(سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹) ۱۳:۱۵

شرکت پتروشیمی فورموسا تایوان پس از دستیابی به تولید اتیلن با مشخصات فنی خاص، عملیات تولید در واحد کراکر مجتمع پتروشیمی مایلیائو را به 80 درصد رساند.

به گزارش نیپنا به نقل از آرگوس مدیا، شرکت پالایشگر و تولیدکننده محصولات پتروشیمی فورموسا تایوان پس از دستیابی به تولید اتیلن با مشخصات فنی خاص، عملیات تولید در واحد کراکر مجتمع پتروشیمی مایلیائو را به 80 درصد رساند.

واحد کراکر شماره 3، بزرگترین واحد کراکر مجتمع پتروشیمی مایلیائو فرموسا، چرخش برنامه‌ریزی شده خود را از 12 اوت آغاز کرد. ظرفیت این واحد کراکر یک میلیون و 200 هزار تن در سال و ظرفیت تولید اتیلن آن سالانه 600 هزار تن است.

فورموسا همچنین عملیات تعمیر و نگهداری واحدهای مشتق الفین خود را انجام داد، اگرچه مدت زمان توقف فعالیت در واحدهای پایین دستی کوتاه تر از دوره انجام عملیات تعمیر و نگهداری بود.

واحد تولید مونومر وینیل کلرید با ظرفیت تولید سالانه 400 هزار تن از هفتم تا 16 سپتامبر سال جاری میلادی دوره تعمیرات و نگهداری را پشت سر می‌گذاشت، در حالی که واحد شماره 3 تولید اتیلن گلیکول با ظرفیت تولید سالانه 360 هزار که توسط نانیا پلاستیک، شرکت تابعه فورموسا اداره می شود، هفته گذشته دوباره فعالیت خود را از سرگرفت.

یک واحد تولید پلی‌پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه 350 هزار تن در نیمه دوم ماه اوت برای دو هفته تعطیل بود.

دو واحد کراکر دیگر شرکت تایوانی فورموسا، واحد شماره یک با ظرفیت تولید سالانه 700 هزار تن و واحد شماره 2 با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 35 هزار تن هم‌اکنون با ظرفیت کامل در حال فعالیت هستند.

تعداد بازدید : ۲,۶۵۹