کاهش نیرو در واحد خدمات بازرگانی جهانی باسف

کاهش نیرو در واحد خدمات بازرگانی جهانی باسف
(چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹) ۱۲:۴۸

شرکت صنایع شیمیایی باسف از شمار نیروهای واحد خدمات بازرگانی جهانی خود می‌کاهد.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، شرکت صنایع شیمیایی باسف (BASF) آلمان انتظار دارد تا پایان سال 2022 تعداد سرمایه انسانی واحد خدمات بازرگانی جهانی خود در سراسر جهان را دو هزار نفر کاهش دهد.

این شرکت آلمانی اعلام کرد که تعدیل نیرو در واحد خدمات بازرگانی جهانی باسف بخشی از برنامه «تجدید آرایش» این واحد است که از یکم ژانویه 2020 راه‌اندازی شده است و هم‌اکنون هشت هزار و 400 نفر در آنجا فعالیت می‌کنند.

در پی تجدید آرایش واحد خدمات بازرگانی جهانی، باید از سال 2023 میلادی سالانه بیش از 200 میلیون یورو صرفه جویی شود.

واحد خدمات بازرگانی جهانی باسف خدمات مختلفی از فرآیندهای مالی و لجستیکی گرفته تا خدمات در زمینه‌های ارتباطی‌، سرمایه انسانی، محیط زیست، بهداشت و ایمنی به واحدهای بازرگانی این شرکت آلمانی ارائه می‌دهد.

مارک ارهارت، رئیس واحد خدمات بازرگانی جهانی در این باره گفت: با آسان‌سازی اساسی فرآیندها و استفاده از راه‌حل های دیجیتالی، می‌خواهیم نیازهای واحدهای تجاری باسف را به‌صورت انعطاف پذیر و رقابتی برآورده کنیم.

وی افزود: به‌عنوان بخشی از برنامه تجدید آرایش، واحد خدمات بازرگانی جهانی روی نیازهای بازرگانی و تحولات بهبود کارآیی باسف تمرکز می‌کند.

سخنگوی شرکت باسف گفت: در حالی که این واحد پیش از وقوع بحران ویروس کرونا در ماه مارس راه‌اندازی شده بود، در ماه‌های گذشته بر زمینه‌های کلیدی مانند خدمات بسته بندی، ساده‌سازی فرآیند و دیجیتال‌سازی متمرکز بوده است.


تعداد بازدید : ۲,۳۷۷